Avatar billede altinet Nybegynder
21. september 2000 - 11:43 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ny kat: GoLive!

Hejsa!

Forslag: ny kategori om Adobe GoLive! under programmer.

Avatar billede andreas_admin Nybegynder
21. september 2000 - 11:55 #1
Vi vil gerne lave en generel opdatering på menuen, og er også lidt tilbageholdende med nye kategorier, da vi har tilføjet en del, som ikke rigtig er kommet igang.
Avatar billede altinet Nybegynder
21. september 2000 - 12:18 #2
OK...men er den eneste måde at finde ud af om der er behov for en kategori ikke at sætte den på??

Ønsket om GoLive er affødt af et spørgsmål under (D)HTML der specifikt handlede om GoLive!

Se: http://www.eksperten.dk/spm/26277

Vedr. opdatering af interfacet til kategorierne:
Man kunne evt. lade alle kategorier optræde i valglisten når man opretter et nyt spørgsmål, og så lade mindre brugte kategorier optræde under et \"øvrige kategorier\" link på forsiden. På den måde \"sparer\" man plads på forsiden, og har alligevel alle kategorier umiddelbart tilgængelig ved oprettelse af nye spm.?!

:-) Lars
Avatar billede doeleman Nybegynder
21. september 2000 - 12:34 #3
Har der ikke været en Adobe kategori?

Jeg kiggede forleden i kategorien \"Regular expressions\" og der var kun spørgsmål til Adobe produkter (Acrobat & GoLive).
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
21. september 2000 - 13:40 #4
altinet>> Det kan du have ret i, men dit forslag med en \"øvrige\" kategori mener vi bliver noget rod på lidt længere sigt. Vi skal simpelthen have lavet en inddeling, som kan rumme flere kategorier uden at man mister overblikket. Håber du kan vente :)
Avatar billede altinet Nybegynder
21. september 2000 - 13:48 #5
Købt!!

Jeg venter og ser, ...men husk ønsket om en GoLive kategori!!

:-) Lars
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
21. september 2000 - 13:54 #6
Det er nedfældet i \"todo\"-listen !
Avatar billede alh Nybegynder
14. marts 2001 - 07:21 #7
Jeg synes også at en Golive katagori ville være kanon, der er virklig et behov for os ikke HTML-specialister, da Golive er et kanon program men noget support er til tider nødvendigt og her er det fedt at hører fra andre bruger. Jeg har ikke kunne finde frem til rigtig nogen steder på den danske side af nettet hvor man kan komme af med sine frustrationer om netop Golive...men hvorfor så ikke slå Golive, Photoshop og illustrator sammen under en katagori der hedder Adobe, man bruger jo gerne dem sammen.