Avatar billede hadaps Nybegynder
26. september 2002 - 14:00 Der er 28 kommentarer og
2 løsninger

Kanon DJ program

Hvilket program til windows, vil i bedst anbefale ?

Det dkal bruges til at spille med på diskoteker
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
26. september 2002 - 14:00 #1
ejay <- HAHAHAHA
Avatar billede hadaps Nybegynder
26. september 2002 - 14:03 #2
NEJ!!!!!!!!
IKKE til at lave musik med, men til at afspille med!!!!
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
26. september 2002 - 14:06 #3
pcDJ.com
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
26. september 2002 - 14:07 #4
det er total fedt
Avatar billede Wezio Juniormester
26. september 2002 - 14:08 #5
Ehmmm... afspille musikken for computeren af til diskoteker?! :D

Det lyder som et useriøst projekt :)

Nu er jeg selv i diskoteksbrachen, kører som Dj for et mobildiskotek og vi holders os til vores Denon dobbelt CD-afspillere og mixere...

Jeg syntes personligt, at det er en dårlig idé at afvikle det fra en computer?! Hvordan vil du mixe fra computeren af?!?

Hvor spiller du henne? Kunne være sjovt at hører om du er en af mine konkurrenter... der ihvertfald er helt galt på den nu!!!! :))
Avatar billede Chewie Novice
26. september 2002 - 14:16 #6
Jeg har prøvet alle de nævnte og det bedste er helt klart atomixmp3.com ..... jeg vil dog anbefale at du downloader skins til det da standarden er rimelig grim :o)

Det styre
Avatar billede Chewie Novice
26. september 2002 - 14:21 #7
servermann >> Det er ikke svært at være DJ idag .... hvis du sætter dig lidt ind i hvad computeren kan, vil du opdage at det faktisk er bedre end dit million udstyr

Det handler om at bruge de rigtige programmer (jeg ville slå dig til hver en tid i en DJ konkurrence :o)

Følg med tiden :o)
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
26. september 2002 - 14:23 #8
hvordan kan man være bedre til dj'ing`?? er det ikke bare at sætte musik på
Avatar billede Wezio Juniormester
26. september 2002 - 14:30 #9
chewie>>> Fortæl mig om det.. jeg har arbejdet som dj i snart 3 år! Jeg kan hører på dig, at du ikke aner en pind om hvad du snakker om!

Jeg kender ikke nogle mobildiskoteker der smider pulten i skraldespanden og tager en computer med ud til en hal-fest og spiller fra den af... never ever!!

Hvor fedt er det også lige at trykke på en knap og så gør computeren alt arbejdet?! :/ Tror ikk du kan slå mig i en Dj konkurrence... en computer er jo snyd!

Kunsten i at lave fx et beatmix er når du står ved din pult, med din dobbelt CD-afspiller og din mixer og så skal pitche tonerne sammen.. se, det er en dj!! Ikke en der bare trykker på en knap hvor der står "mix"!
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
26. september 2002 - 14:32 #10
servermand >> hehe hal-fest... bor du på landet!!!!

"ud til en hal-fest og <spiller fra den af>" er det det dj'erne får tiden til at gå med mellem numrene
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
26. september 2002 - 14:34 #11
kwdemant.dk - Kun hvis de er så smarte at bruge computere.. Så har de jo tid til det.. :D
Avatar billede Wezio Juniormester
26. september 2002 - 14:40 #12
www.kwdemant.dk>>> Ja, en hal-fest! Det har da intet med landet at gøre! Har du aldrig været til sådan en? En hal-fest er hvor arrangøren af festen lejer en idrætshal og får så et mobildiskotek som fx os, til at komme ud og spille der. Vi sætter så scene op og nogle store rig-systemer med masser af scanner effekter, movingheads, osv. og så 4 store 18" W hornladet bundkasser, et par fornuftige topkasser og så er der dømt fest!

Sidst vi var til en hal-fest, var i lørdags i Kirke-Hyllinge hallen, hvor der blev afholdt DM i Mobildisco... der kom over 800 fest-glade unge mennesker og trykkede den af sammen med os =)
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
26. september 2002 - 14:41 #13
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA kirke-hyllinge.. jeg synes du sagde det ikke var på landet...
Avatar billede Chewie Novice
26. september 2002 - 14:42 #14
servermann >> jeg vil give dig ret i at jeg ikke er DJ kunstner som dig men lidt DJ arbejde bliver det dog til

Du er kunstner og jeg er DJ, det må være konklutionen
Avatar billede Chewie Novice
26. september 2002 - 14:42 #15
kirke-hyllinge ligger lige ved Ælingeol
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
26. september 2002 - 14:43 #16
Nu stopper.. Det er fandeme også på landet.. Ikke at det nok ikke var en fed fest af den grund.. ;)
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
26. september 2002 - 14:44 #17
hehehe ælingeol, vi snakker om fyn ikke
Avatar billede Chewie Novice
26. september 2002 - 14:45 #18
Nej, det er lige ved Roskilde
Avatar billede Wezio Juniormester
26. september 2002 - 14:45 #19
chewie>> Jeg har svært ved at tage dig seriøs... Om Kirke-Hyllinge er på landet eller ej, er jeg ligeglad med! Det blev til en flot 2. plads i Sjællands Runden og jeg glæder mig sq til at komme til Vejle Hallen d. 2/11 og deltage i det endelige opgør i Danmarks Mesterskaberne... vi forventer at se mellem 1200 - 1400 mennesker.

Forestil dig at skulle optræde/spille for så mange mennesker.. det har du aldrig prøvet før med din computer hva´? Men what ever, jeg lever af det og det er mit arbejde og vi har lyd/lys udstyr for lidt over 800.000 kr.
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
26. september 2002 - 14:47 #20
fnis. roskilde.. ej, jeg skal nok stoppe nu.

jeg hader bare at høre alle de der wannabe-dj's fra min klasse der tror de er så seje... aj uha, de ved hvordan man skrifter cd... jeg har så stor respekt..

men helt ærligt.. total nederen at være dj, nok lidt federe at være med til festen i stedet for at stå og bælle rød sodavand, og gå med stramme cowboybukser, en skruetrækker i lommen, og tro man scorer kællinger
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
26. september 2002 - 14:48 #21
servermann >> jeg kommer nok forbi, jeg bor selv i Kolding 20 km fra vejle... jeg trænger aligevel til en cykeltur
Avatar billede Chewie Novice
26. september 2002 - 14:48 #22
kwdemant.dk >> pas på nu .... det er nok det job i verden du score mest fisse på !!
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
26. september 2002 - 14:49 #23
tag det ikke personligt, jeg snakker om de talentløse idioter fra min klasse
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
26. september 2002 - 14:50 #24
chewie >> ja, bare sæt shakira - underneath your clothes på, så kommer pigerne til dig
Avatar billede Wezio Juniormester
26. september 2002 - 14:50 #25
Ved ikk... jeg er ikke wannabe dj, lever som sagt af det og jeg udlejer også udstyr! For mig er det en hobby og samtidig et arbejde! Jeg har altid interesseret mig meget for musik.. spiller også på guitar, når jeg finder tid til det =)

Over and out.. lad os slutte diskussionen.. jeg skal lige ned i centret og sende noget udstyr afsted til i morgen...
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
26. september 2002 - 14:50 #26
men helt ærligt, er det ikke lidt kedeligt at stå og spille musik, men andre drikker, knepper og knækker sig
Avatar billede hadaps Nybegynder
26. september 2002 - 15:04 #27
Det er der jo nok så menge meninger om, som der er folk!!!!!

personligt kan jeg ikke se det sjove i at knække sig!!!!!

og nej - jeg er ikke DJ, det er til en ven, men det køre på aldermindste hobby basis....
Avatar billede hadaps Nybegynder
26. september 2002 - 15:11 #28
men det som han primært skal bruge den til, er at kunne have 2 afspillere, som spiller igennem hver sin lydport på computeren, og så har han også en dobbelt cdafspiller ved siden af.....
Avatar billede Chewie Novice
26. september 2002 - 15:14 #29
atomixmp3.com så går du ikke fejl ibyen
Avatar billede chriz2002 Nybegynder
26. maj 2003 - 12:53 #30
Kwdemant ..

Dig kan jeg slet ikke tage seriøst .. !

At være Dj til en fest kan både være en hobby og et sjovt arbejde på samme tid !

Jeg har selv været dj i 4 år, men stoppede ..

Men hvis du tager en computer med til en fest, så får du så lav en respekt ..

At mixe et musik nummer over i et andet, hvor beatet passer osv. kræver meget øvelse .. Og hvor sjovt er det så hvis man får en computer til det .. ?

Jeg søger selv programmer til at mixe med på en computer .. Men ville ALDRIG slæbe en computer med ..

Vedr. Hal-Fester .. Der findes da næsten ikke noget federe end sådan nogen .. Jeg kan tydeligt høre at du ikke har været til sådan en før .. !

Im Outie !

Chriz :)