Avatar billede jomfru78 Nybegynder
25. september 2002 - 14:27 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

attachment

Hej..
Jeg er en ikke så vant bruger af Outlook, og kan ikke åbne et attachment til en mail jeg har modtaget.
der står følgende om attachmentet når jeg åbner mailen: OE removed acces to the following unsafe attachments in your mail...og derefter navnet på filen.
Jeg kan altså ikke åbne filen i OE
Hvorfor ???
Jeg kan sagtens åbne den hvis jeg videresender den til min hotmail adresse!
Mvh kenneth
Avatar billede ladyhawke Novice
25. september 2002 - 14:29 #1
Det er en beskyttelse i outlook mod skadelige filer...

Fik løsningen forleden... (kigger lige...)
Avatar billede ladyhawke Novice
25. september 2002 - 14:32 #2
Brugte selv denne:
http://www.eksperten.dk/spm/176783

Men måske kan du bruge denne også
http://www.eksperten.dk/spm/119932
Avatar billede vaase Nybegynder
25. september 2002 - 15:07 #4
Hent filen Detach.exe på føkgende adresse:http://home.no.net/hpd/filer/
den kan fjerne beskyttelsen på de filer du ønsker.
Avatar billede ladyhawke Novice
25. september 2002 - 15:18 #5
vaase >> ja, det er jo lige netop det er foregår i sp. 176783 :o)
Avatar billede vaase Nybegynder
25. september 2002 - 15:45 #6
ladyhawke>>> OK det kunne jeg ikke vide, hvis jeg skal ind og checke hver gang folk bare laver et link til et spørgsmål hvor andre har givet svaret, får jeg jo aldrig svaret vedkommende, så hellere svare vedkommende, så han kan løse problemet, i denne er der kun 3 links sommetider er der mange flere.
Avatar billede ladyhawke Novice
25. september 2002 - 19:04 #7
Tjahh, jeg kunne selvfølgelig bare kopiere indeholdet af spørgsmålet, men det er da ikke nødvendigt, når et enkelt klik er nok til at give svaret :o)

Det er også lige maget bare jomfru78 får løst problemet, det er nemlig RIGTIG irriterende...
Avatar billede goulduck Nybegynder
13. oktober 2002 - 14:15 #8
jomfru78> Noget nyt her? :)
Avatar billede jomfru78 Nybegynder
15. januar 2003 - 18:52 #9
lukket