Avatar billede goldenshadow Nybegynder
19. september 2000 - 21:30 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Udgiv m. Frontpage via proxy

Hejsa.

Når jeg skal udgiv, og computeren er koblet til nettet via en proxy, så nægter den at udgive sider, den bliver ved og ved med at spørge efter brugernavn og password, og selv om jeg indtaster det rigtige spørger den igen og igen, hvad kan der være galt her ?? Er det noget me port opsætninger eller hvad ? Jeg er helt lost.

Troels Vognsen
Avatar billede jones Nybegynder
19. september 2000 - 21:53 #1
Kan det være din proxy server ???? har du prøvet at uploade fra hovedcomputeren ???.

Husk at dit webhotel skal understøtte frontpage exitions. og det gør alimindelige hotteler ikke fx. dem som følger men dit internet abonnement. prøv at uploade med et ftp program. fx.  ws-ftp-pro
Avatar billede wracher Nybegynder
20. september 2000 - 07:15 #2
Husk for at lave en socket forbindelse (ftp/Telnet) gennem MX proxyserver skal du have installeret proxyklienten lokalt på din klient maskine.
Klienten installeres fra din server fra mappen \\\\servernavn\\mspclnt\\setup.exe

Mvh
Wr@cher
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
20. september 2000 - 07:48 #3
Wracher har ret ! Vi havde det samme problem for et stykke tid siden
Avatar billede lasse1024 Nybegynder
20. september 2000 - 10:42 #4
PRØV ftp://ftp.diturl.dk !!!
og udgiv dine sider på den måde!!!
Avatar billede goldenshadow Nybegynder
20. september 2000 - 15:18 #5
Hjesa allesammen. Kikker på den i dag, så skal jeg nok give jer et svar.
Takker ind til videre, Troels
Avatar billede pewolle Nybegynder
26. september 2000 - 10:58 #6
Du kan ikke uploade uden at slå proxy server fra (hvis du bruger FP2000).
Det gør du i IE under forbindelse - indstillinger - brug proxy.

Du kan evt. prøve at skrive det websted, som du skal uploade til, på listen over websteder, hvor du ikke vil anvende proxyserver. Nogle gange virker det.
Avatar billede jokual Nybegynder
02. oktober 2000 - 11:09 #7
du skal ikke bruge frontpage programmet til at upload din homepage med men bruge et ftp program til www.cuteftp.com kan gøre det du skal bare installer det og så gå ind i den mappe hvor frotpage server er og der er en mappe med din hjemmesides navn upload det
Avatar billede dailouis Nybegynder
18. oktober 2000 - 11:30 #8
hvad er det for en frontpage.

Fp2000 har lidt problemer med firewalls.
Avatar billede goldenshadow Nybegynder
16. december 2000 - 13:45 #9
Oki, Tusind tak for de mange svar. Men selve problemet lå i registreringsdatabasen. Den var sat forkert op. Damnit.

- Golden Shadow
Avatar billede aljtse Nybegynder
25. april 2001 - 10:56 #10
Hej Goldenshadow

Jeg har lige præcis det samme problem.
Jeg kan vel ikke få dig til at maile den nøgle til mig, da jeg ikke lige umiddelbart kan finde den under officeupdate.

Hilsen Aljtse