Avatar billede pokey99 Nybegynder
20. september 2002 - 18:59 Der er 5 kommentarer

Banner

Hej Venner.

Er der nogen som kan hjælpe mig med at anskaffe et program, så jeg kan bygge bannere i. (til hjemmesider)  Helst Et på Dansk!
Avatar billede master_nemo Nybegynder
20. september 2002 - 19:04 #1
tjah
Photoshop vil være et godt forslag, da der også følger image ready med til, hvor du kan animere banerne i hvis det er det du nu vil..! :)
www.adobe.com
Avatar billede n!nja Nybegynder
20. september 2002 - 19:18 #2
Flash ville jo være oplagt hvis dine bannere skal indeholde animationer... men det er jo desværre ikke på dansk.
Avatar billede dkkk Nybegynder
20. september 2002 - 21:51 #3
Adobefoto shop har jeg og det er ikke godt til banner. Der findes andre programmer, men kan ikke huske navnet på det jeg har haft.
Avatar billede peterkopi Nybegynder
22. september 2002 - 09:54 #4
GIF Animator -> http://www.ulead.com/ga/runme.htm
Holder 100% og er absolut pengene værd!
Avatar billede miss-g Seniormester
31. januar 2003 - 23:01 #5
Vil lige nævne - at der med Adobe Photoshop medfølger programmet Adobe Image Ready - det er nok det som man skal bruge...?