Avatar billede jhald Nybegynder
18. september 2002 - 15:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Offline exploring af eksperten

Jeg har ikke længere net derhjemme, men vil gerne følge med i hvad der sker på eksperten i de kategorier der interesserer mig.

Nogle der har et program der er godt til at hente dele af eksperten ned? Det er ikke svært at få hentet hele sitet ned. Det svære er få det afgrænset til kun at være de bestemte kategorier jeg vælger. Nogle forslag at all?
Avatar billede sluppi Nybegynder
18. september 2002 - 15:46 #1
snak i første gang med admin om de vil tillade det...
Avatar billede oz2kas Nybegynder
18. september 2002 - 15:53 #2
pas hellere på med det.
den første bruger er allerede blevet bannet fra eksperten.
Avatar billede sluppi Nybegynder
18. september 2002 - 16:09 #3
omgang even...
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
18. september 2002 - 17:47 #4
jeg tror ikke du sådan lige kan få lov at hente en kopi af eksperten.dk ned, det har som sagt allerede været en der har prøvet, og han blev kylet ud med det samme for evigt tid.....
Avatar billede jhald Nybegynder
23. september 2002 - 18:28 #5
Jeg kan sådan set godt se pointen fra ekspertens side - at de vil ha' folk til at glo deres bannere o.l.

Gider heller ikke hente hele siden ned, den kan jeg ikke bruge til noget. Men ville være nice nok hvis man kunne hente nogle af de gamle spørgsmål og sidde og bladre igennem...

Oh, well, det skal jeg nok ikke regne med at få lov til, så må jeg jo undvære det.
Avatar billede jhald Nybegynder
23. september 2002 - 18:33 #6
.