Avatar billede Per Frits Juniormester
18. september 2002 - 15:07 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Har lige lavet denne..hvad synes i ??

Er lige blever færdig med denne røde ting, og ville bare høre hvad "Eksperterne" synes :o)

På forhånd tak
Per Haar.

http://www.home1.stofanet.dk/haardesign/twoofus/index.html
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
18. september 2002 - 15:09 #1
Dejligt flash, dog synd layout'et og typografien ikke rigtig lever op til forventninger efter alle de fede effekter.
Avatar billede sukos Juniormester
18. september 2002 - 15:09 #2
den er meget fed, men jeg kan ikke li' skrifttypen.
Den er OK til linkene, men teksten måtte godt være en anden.
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
18. september 2002 - 15:11 #3
Helt sikkert en flot hjemmeside!

Husk lige at opdatere kalenderen, så man kan finde jer :o)

Og så måske lige lidt mere indhold...

P.S. Temmelig køn pige hende Ania *s*
Avatar billede Per Frits Juniormester
18. september 2002 - 15:20 #4
kwan> Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener ?? måske du har mod på at uddybe lidt, så jeg kan lære ??

Jeg har selv været meget i tvivl om fonten, så i rammer lige en nerve :o)
- så det må jeg jo lige lave om på.

-og tak for de pæne ord om Ania....hende er jeg også meget glad for *GG*

Per Haar.
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
18. september 2002 - 15:29 #5
font -> Brug Verdana eller tahoma (nemme at læse på skærmen!)

Ania -> hehe... :o)
Avatar billede sthen Nybegynder
18. september 2002 - 15:30 #6
Uheldigt at du skriver: OM AINA.
Avatar billede sthen Nybegynder
18. september 2002 - 15:35 #7
Nå så fik du det rettet.

Layoutmæssigt er det flot og gennemført, men som andre skriver, er det en uheldig skrifttype.

Måske LIDT mere tekst var ønskelig - især hvis du skal bruge siden som PR.

Øverst skriver du:
Akkustisk duo i pop i rock - hva' mener du med det ??? ( i pop i rock)
Avatar billede sthen Nybegynder
18. september 2002 - 15:36 #8
Det var selvf. endnu et svar
Avatar billede jakoba Nybegynder
18. september 2002 - 15:49 #9
ikke så smart med de menupunkter der tåger ud og bliver ulæselige når musen kommer over.

de slørede hænder nederst i billedet fik mig til at overveje om de to piger måske var ved at blive kvalt af en blæksprutte.

hov, der står 'Per', det må være ansigtet tilvenstre der er en han, men det ligner nu mere en hun med det ultraglatte hud og røde læber (man kan også få for meget af det røde)

der er noget sært blinkeri hvergang man skifter side, det må kunne undgås.

Jeg synes ikke det billede holder til at være samlignspunkt og med på hver eneste side, det er også lidt for slikket til et 'sammen med publikum laver vi en fest' -band. Hiv dem ned af piedestalen.

mvh JakobA
Avatar billede Per Frits Juniormester
18. september 2002 - 16:18 #10
sthen> Jeg fangede ikke helt hvad du mener med at det er uheldigt at jeg skriver :OM ANIA ??

jakoba> jeg tror ikke at du som udgangspunkt holder særlig meget af Flash...har jeg ikke ret i det ??
Hvis jeg bare ville lave en statisk side der ikke blinkede, og med tåget menu, havde jeg lavet det i html.
- men igen...det er jo en smag sag, og jeg kan sagtens se hvad du mener, men jeg elsker jo flash, og synes at det ser fedt ud når det blinker, og tåger :o)
Med hensyn til mit udseende, er der jo desværre ikke meget at gøre ved det, og så tror jeg egentlig ikke jeg har mere at sige til det.

- en anden ting er at jeg skriver at vi: sammen med publikum skaber en "hyggelig stemning" og ikke "hold da helt fest", og desuden høre vi til deroppe ( vi er ret fede ) *SS*

1000 tak for det allesammen !! Pointene går til jakoba, da han var den kom med mest modstand :o)
Avatar billede Per Frits Juniormester
18. september 2002 - 16:31 #11
sthen> forøvrigt skriver jeg ikke i pop i rock. Det er en streg POP|ROCK|.
så fik jeg vist det hele med.

Per Haar.
Avatar billede jakoba Nybegynder
18. september 2002 - 16:50 #12
Ups. jeg opdagede slet ikke der var flash (de samme effekter kan laves i javascript, og den loader jo fint hurtigt).

Men når du alligevel bruger flash, så lav da siden skalerbar så den fylder det browservindue den får. Det er den feature i flash jeg rigtig synes er dejlig.

På billederne i galleriet kan man nemt se du er en han. det er kun forsidebilledet der er tvivlsomt.

altid glad for points (tak), men er det ikke noget uretfærdig at smide dem alle samme vej. Jeg laver fordeler hvis nogen lover at tage fra :-))

mvh JakobA
Avatar billede sthen Nybegynder
18. september 2002 - 16:50 #13
Du skrev OM AINA og ikke OM ANIA, men du rettede stavefejlen kort efter at jeg havde skrevet det.

Var det så ikke smartere at skrive:
AKKUSTISK DUO - POP - ROCK
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
18. september 2002 - 19:55 #14
keyzer-soze => Well, når jeg starter med at se dine fede 2advanced.com effekter, så forventer jeg også et fedt layout, der kommer frem bag "flash'ene". Det er at lave en 1-2px bevel, er ved at være så brugt at det gør helt ondt. Et tip fra den grafiske branche; hold dig langt væk fra bevel'ing generelt.. flade, funktionele, og raffinerede websites er hvad der sælger i dag :)

Håber ikke jeg på nogen måde trådte på dig, prøver bare at komme med lidt konstruktiv kritik.
Avatar billede o_kais Nybegynder
18. september 2002 - 20:01 #15
kender du koden som man ikke kan tryk på højre knap????
Avatar billede jakoba Nybegynder
18. september 2002 - 20:03 #16
o_kais > lad være med at spamme andre menneskers spørgsmål.

der findes masser af den slags ikke-højreklik koder. det eneste de har til fælles er at de ikke forhindrer nogen i at se din kode.
Avatar billede Per Frits Juniormester
18. september 2002 - 20:29 #17
kwanstudios> Ok, og tak...jeg er helt med på hvad du mener, og får da helt lyst til at vise dig min anden side http://www.haardesign.dk som er en helt anden stil.
Desuden er jeg da glad for at du lige skrev 2advanced.com, den kendte jeg ikke, og hold da op hvor er den fed :o)
-og du træder overhovdet ikke på mig, jeg er kun glad for alt hvad jeg kan lære, jeg har kun arbejdet med webdesign i et lille år nu, så kom bare an ;o)

sthen> jeg tror at du har læst forkert, for jeg har ikke rettet noget ;o)
-med hensyn til det andet er jeg nu godt tilfreds med det som det er, ellers tak for tippet :o)