Avatar billede pethe03 Nybegynder
16. september 2002 - 21:18 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

My Documents starter efter hver boot...

Mit problem er at efter hvert boot, så starter My Documents (Mine dokumenter) med at åbne sig og jeg bliver nødt til at lukke My Documents manuelt.
Det virker som om jeg har bedt om at åbne Windows Explorer (Stifinder) efter hvertboot. Man kan sikkert slå det fra MEN HVOR ???
Avatar billede resten Nybegynder
16. september 2002 - 21:25 #1
Har du tjekket din opstart ?
Start-kør skriv msconfig og se om der ligger noget der ellers er der andre muligheder evt en rep eller systemrestore.
Avatar billede onki Nybegynder
16. september 2002 - 22:07 #2
Den ligger muligvist i startmappen, og starter sammen med windows. Du kan slette den her.

Start>>Programmer>>start
Avatar billede pethe03 Nybegynder
16. september 2002 - 22:29 #3
Jeg har tjekket min opstart og der er intet. Hvad er en rep eller systemrestore ?
Avatar billede pethe03 Nybegynder
16. september 2002 - 22:31 #4
Startmappen indeholder msoffice, winzip samt zonealarm pro
Avatar billede cp1 Nybegynder
17. september 2002 - 00:27 #5
Hej :))
Skriv msconfig i kør/run , i den boks der kommer op ka du stille på hvad der starter op...
Avatar billede pethe03 Nybegynder
17. september 2002 - 22:02 #6
Hej cp1, jeg har prøvet msconfig og den viser følgende i statup:
RUNDLL32 rundll32.exe NvQTwk,.. HKLM\SOFTWARE\Microsoft..
nwiz    nwiz.install /install  HKLM\SOFTWARE\Microsoft..
DirectCD C:Program Files\Adapt  HKLM\SOFTWARE\Microsoft..
realmon    C:Program Files\Comput HKLM\SOFTWARE\Microsoft..
msmsgs      C:Program Files\Messen HKLM\SOFTWARE\Microsoft..
WinZip      C:\Progra~1\WinZip\WZQ Common Startup
Microsoft OfC:\Progra~1\MICROS~2\O Common Startup
ZoneAlarm PrC:\Progra~1\ZONELA~1\Z Common Startup
Så det var ikke der.....
Avatar billede pethe03 Nybegynder
04. januar 2003 - 19:13 #7
Jeg har stadig "problemet", har I nogle gode ideer ??
Avatar billede thesurfer Nybegynder
04. januar 2003 - 19:25 #8
Hvis det kommer mens du er i Windows.. Se om der står noget i: Start > Programmer > Start

Hvis du er en erfaren bruger, kig i registreringsdatabasen..

PAS PÅ!! Hvis du sletter noget systemet bruger kan det være at Windows ikke kan starte!!

Se grenene:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion

og

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion

I de to grene skal du klikke på de mapper der hedder noget Run.. og se værdierne til højre..

Pas på med hvad du sletter!

/theSurfer.
Avatar billede pethe03 Nybegynder
04. januar 2003 - 20:45 #9
Det link http://www.annoyances.org/exec/forum/winxp/t1031281629, det virker bare...
I regedit stod der: C:\WINDOWS\system32\userinit.exe, C:\WINDOWS\system32\userinit.exe, da jeg ændrede det til: C:\WINDOWS\system32\userinit.exe
Altså kun skrive C:\WINDOWS\system32\userinit.exe  EEN GANG, så virker det.