Avatar billede online-help.dk Nybegynder
16. september 2002 - 15:54 Der er 15 kommentarer

godt eller skifdt

sidste gang blev mit spm. lukkede på en sjov måde....... her den igen..:
www.friserverplads.dk/buha/test
Avatar billede whatever Nybegynder
16. september 2002 - 15:56 #1
skifdt
Avatar billede michael-k Nybegynder
16. september 2002 - 15:56 #2
syntes det ser meget tamt ud  prøv at lave noget mere inden du får det vurderet    smider da lige min kommentar fra sidst igen så.  Hvad har du lavet siden da ??  akkurat det samme
Avatar billede payout.dk Nybegynder
16. september 2002 - 15:58 #3
designet virker men er MEGET småt i 1024 skærm opløsning som 70% af mine hjemmesidebesøgende bruger....
Avatar billede cdc Novice
16. september 2002 - 15:58 #4
det er intet at vurdere
Avatar billede Chewie Novice
16. september 2002 - 16:01 #5
Du har jo ikke lavet noget om siden sidst den skulle vuderes http://www.eksperten.dk/spm/256723
Avatar billede online-help.dk Nybegynder
16. september 2002 - 16:03 #6
nej.. men det blev lukket
Avatar billede cdc Novice
16. september 2002 - 16:05 #7
hvorfor få en vurdering på en lille klat farve på skærmen til 15 points. Prøv at gør noget mere med den med indhold og grafik, så vi har noget at vurdere....!
Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
16. september 2002 - 16:20 #8
Der er ingenting at vurdere
Avatar billede peterkopi Nybegynder
16. september 2002 - 16:27 #9
Nu ikke for at virke direkte ubehagelig, bare sådan lidt i retning af det: Hvordan i himlens navn vil du leve op til såvel dit bruger- som dit domænenavn med den ynkværdige approach...? Get a life!
Avatar billede online-help.dk Nybegynder
16. september 2002 - 16:59 #10
vi er ved at skifte webhotel....
og ikke sig get a life til mig.-..... mere gider jeg ikke at komme ind på det!!
Avatar billede cdc Novice
16. september 2002 - 17:08 #11
Man vurderer heller ikke et maleri på rammen, det er vel indholdet i rammen som er viktig, en ramme med et hvidt lærred er vel intet at bruge en kust kritikers tid på, det må vel være det samme her. Lav lidt mere på sitet og vend så tilbage på nyt
Avatar billede md_craig Nybegynder
17. september 2002 - 14:29 #12
mener ikke rigtigt der er noget at vurdere på...

alt hvad jeg kan sige er at skriften ikke må være Sort... det er alt for mærkt...

du kunne godt lige lave mere end bare en "kasse"...
Avatar billede jensenjensen929 Nybegynder
21. september 2002 - 01:18 #13
Du ser ud til at mangle idéer...

Prøv at kikke forbi.
www.smaa-el.dk
Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
21. september 2002 - 07:01 #14
Hvad skal vi på den side jensenjensen929 ??? den side har da ikke noget at tilbyde med hensyn til design, det er efter min mening ren amatør arbejde.
Avatar billede md_craig Nybegynder
21. september 2002 - 16:48 #15
jensenjensen929 >>> øh... at lave etaber side eller hvad ??? den side er langfra hvadm amn kan forvente i dag... faktisk er online-help.dk's hjemmeside langt bedre...

hvis du mangler ideer... så har jeg da lavet et par ser gennem tidens løb, jeg kan desvære kun vise dig de 2 her og nu...

www.it-links.dk ; min egen side, er dog langt fra ferdig, men designet er... den er PT kun lavet i en IE venlig version...

www.lemans-venner.dk ; ferdigt projekt (håber jeg, der kan altid dukke småting op)... her skal vi til at indlede 2. runde, hvor vi skal have lagt billeder ud fra vores sidste 6 timers lemans....