Avatar billede prodic Mester
16. september 2000 - 12:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Admin : E-nyt udsendes som mail?

Heja Admin

Har I tænkt på at lave en mulighed for at man kan få udsendt E-nyt sammen med sin mail?

Altså man vælger om man gerne vil have udsendt E-nyt på samme måde som I nu udsender de normale spørgsmål. Det ville være lidt nemmere at følge med i hvad I skrev under E-nyt, hvis man fik det tilsendt som mail.

Jeg tror nemlig ikke jeg er den eneste der glemmer at tjekke E-nyt og måske stod der jo noget i man kunne bruge til noget.

Eller har I allerede sådan en funktion, og jeg er den eneste der ikke har fundet den knap endnu?
Avatar billede hojben Novice
16. september 2000 - 12:54 #1
hehe Jeg har først nu fundet ud af at der var en e-nyt *g* og må gå med på ideen..
Avatar billede powell Nybegynder
18. september 2000 - 08:28 #2
Følger trop...
Avatar billede mikkel.jor Nybegynder
18. september 2000 - 08:32 #3
også mig...
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
18. september 2000 - 08:40 #4
prodic>> Godt forslag som jeg tror vi vil prioritere at lave i nærmeste fremtid !
Avatar billede prodic Mester
18. september 2000 - 12:31 #5
Jeg vil glæde mig til min første E-nyt-mail!