Avatar billede lrmikkel Nybegynder
16. september 2002 - 11:06 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Opdatering af iNotes Server.

Heysa. Jeg har fundet en fejl i min Domino server, og må nu opdatere selve serveren. Versionen vi kører nu er 5.0.8 og den seneste version jeg har liggende er 5.0.10 og 11. Er det muligt at ver. 11 indeholder de forrige fixes fra de tidligere versioner, eller skal jeg opgradere til 9 først og så til 10 og 11 ? Kan jeg godt bare smide 11'eren i og køre opdateringen uden problemer ?
Avatar billede roed Nybegynder
16. september 2002 - 11:11 #1
Hvis du downloader QMU fra Lotus egen webside, så skal du gøre det slavisk. Altså 5.08 -> 5.09, 5.09 -> 5.0.10 osv osv :(
Lidt undsvagt, men der er ingen vej uden om, med mindre du har hele installations cd´en til fx. 5.0.11 !!!
Avatar billede lrmikkel Nybegynder
16. september 2002 - 11:13 #2
Den CD du snakker om, er det den der bliver tilsendt fra IBM ? For den har jeg, så hvis det er den er det helt perfekt.
Avatar billede roed Nybegynder
16. september 2002 - 11:16 #3
Hvis det er de cd´er de sender ud med ny version hvert kvartal, så ja. Det er nemlig fulde versioner og ikke bare opdateringer som dem på nettet !
Avatar billede cdelicht Nybegynder
16. september 2002 - 11:16 #4
Du kan evt tjekke alle release notes her: http://www-10.lotus.com/ldd/notesua.nsf/RN?OpenView

eller rettelser (fix'es) i alle vesioner her: http://www-10.lotus.com/ldd/r5fixlist.nsf?OpenDatabase
Avatar billede lrmikkel Nybegynder
16. september 2002 - 11:20 #5
Der må være nogle vigtige filer der skal backes up inden at jeg foretager proceduren så ... er der nogen der ved hvad det er for nogle ?
Avatar billede cdelicht Nybegynder
16. september 2002 - 11:22 #6
names.nsf og id-filer
Avatar billede roed Nybegynder
16. september 2002 - 11:22 #7
Næææ, det er der ikke. Du kan trygt ligge en ny version af Domino på. Den overskriver ikke nogen af dine egne filer.
Men du har vel en bakcup fra i nat hvis nu det hele går galt ;-)
Avatar billede lrmikkel Nybegynder
16. september 2002 - 11:26 #8
ok ... tak for hjælpen begge to