Avatar billede online-help.dk Nybegynder
11. september 2002 - 17:55 Der er 5 kommentarer
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
11. september 2002 - 17:57 #1
Det er ikke en skrift-type! Det er lavet i et billede behandlings program!
Avatar billede online-help.dk Nybegynder
11. september 2002 - 18:11 #2
ups ja.... skiften starter her.... hvor finder jeg den:
http://www.friserverplads.dk/buha/alward30_image1.jpg
Avatar billede Noone Nybegynder
11. september 2002 - 18:40 #3
enragedbudda > Derfor kan det jo godt være en rigtig skrifttype det er brugt til at skrive FX fra starten af, og derefter er der blevet arbejdet vidre med den i et billedebehandlings program. Det er faktisk en helt normal måde at lave den slags på.
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
15. september 2002 - 20:19 #4
chanoa: det er jeg klar over; men han spurgte efter DEN skrift-type ikk'?!! :)
Avatar billede Noone Nybegynder
20. september 2002 - 19:25 #5
Hmmm.. Eller måske skrifttyppen brugt til det billede...