Avatar billede yepi Nybegynder
09. september 2002 - 17:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

tysk stil :( har ingen inspirration

Okey, jeg skal i gang med at skrive min tyske stil, men er løbet totalt tør for inspiration :(
Den skal være på ca. 200 ord, og være et brev til min penneven i østrig og handle om skole og uddnelse i danmark :/

jeg beder jer ikke om at skrive min stil, men er her ikke en som kan skrive en 200 ord på dansk, som jeg så kan oversætte ?
Avatar billede f_rollo Nybegynder
09. september 2002 - 17:24 #1
ER det begynder eller noget mere avanceret niveau
Avatar billede yepi Nybegynder
09. september 2002 - 17:25 #2
1.g fortsætter, men det er ikke så vigtigt.
jeg skal nok selv redigere den, hvis der er ting jeg ikke kan finde ud af, eler som er FOR let
Avatar billede driis Nybegynder
09. september 2002 - 17:32 #3
Er Eksperten.dk blevet til en 'lektiecentral' ? Efter gymnasie- og studiestart her i august, september, synes jeg der har været mindst 2-3 spørgsmål hver dag fra folk, der vil have andre til at lave deres lektier... Det kan selvfølgelig være godt nok, hvis man bruger hjælpen til selv at lære stoffet ....

Nå, det var ikke så meget for at brokke mig over det, men kunne man ikke
få en adskilt kategori til lektiespørgsmål så ? Eller burde der laves et nyt site til den slags ?

... dét var bare en lille tanke ...
Avatar billede f_rollo Nybegynder
09. september 2002 - 17:34 #4
jaja driis. exp er jo til for at hjælpe hinanden.

hvornår er stilen til.
Jeg kan godt skrive noget på dansk, men jeg har dårlig tid lige nu...

Jeg har selv tysk på begynder 2 år på hh, så på tysk kan jeg altså ikke helt skrive...
Avatar billede yepi Nybegynder
10. september 2002 - 22:27 #5
nå, her kom vist ikke mere...lukker