Avatar billede keysersoze Guru
07. september 2002 - 18:42 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

ADMIN!!!

erhm - hvorfor var det lige at mit spm (http://www.eksperten.dk/spm_lukket.phtml?qid=255283)blev slettet? hvis det var fordi Galleon gav link til cracks, var det så ikke en idé at lave en funktion der kunne slette indlæg og ikke hele spm.?

det oprindelige spm var der så åbenbart også givet et ulovligt link i, men spm i sig selv var jo ikke ulovligt - og det er da ret trist at se folks spm slettet bare fordi der er en der ikke kan styre sig?

jeg kunne jo teoritisk indsætte et ulovligt link på samtlige spm her på eksperten - og så ville samtlige spm også bive slettet - og så eksisterede eksperten.dk jo ikke mere

såh... lidt nytænkning måske?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
07. september 2002 - 18:44 #1
keyseroze => CoAdmin HAR allerede denn funktion til at slette indlæg.. men Admin arbejder stadig på at få den til at virke ;o)
Avatar billede fcs Novice
07. september 2002 - 18:45 #2
Keysersoze>> Den funktion ER under udarbejdelse, men den er ikke færdig endnu. Dog regner jeg med at den kommer på banen når Admin kommer hjem fra ferie. VI CoAdmins synes netop også at det er trælst at en enkelt idiot kan ødelægge en god diskution for andre ved blot at smide en enkelt kommentar.

Med venlig hilsen

FCS/CoAdmin
Avatar billede rkhdk Nybegynder
07. september 2002 - 18:47 #3
FCS => har I ikke allerede den mulighed når i trykker på indlæg?
Jeg ved Nanoq, Resten, Osv har prøvet denne funktion, men uden at det virkede :(
Avatar billede keysersoze Guru
07. september 2002 - 18:49 #4
ok - og så er det jeg spørger; hvor svært ka' de' vær'?

;oP
Avatar billede fcs Novice
07. september 2002 - 18:52 #5
Rkhdk>> Jo, men som du selv skriver ovenfor, så virker den ikke :-(

Keysersoze>> Åbenbart ret svært ;-)
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
07. september 2002 - 19:09 #6
Hejsa.

Er der andre end mig som der kan se at der er gået builder.dk i det hele ???

/Thomas Nielsen
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
07. september 2002 - 21:24 #7
tekniskdesigner >> Hvad mener du - ik' forstået ?
Avatar billede runeevers Nybegynder
07. september 2002 - 21:27 #8
tekniskdesigner > Sys jeg da på ingen måde. Det stadie er passeret for længst.
Avatar billede paviuz Nybegynder
07. september 2002 - 21:28 #9
Hvornår var den stadie Runeevers-->
Avatar billede runeevers Nybegynder
07. september 2002 - 21:32 #10
paviuz > Builder lukkede da admins ikke følte at de ville bruge mere tid på at luge ud i alt det lamme nonsens der bliver postet. Istedet valgte admins på eksperten at headhunte en håndfuld coadmins der så må tage slæbet.
Avatar billede online-help.dk Nybegynder
11. september 2002 - 18:29 #11
hvis han har ferie hvorfor er han så online lige nu??
Avatar billede fcs Novice
11. september 2002 - 18:30 #12
Hvordan kan du se at han er online?
Avatar billede online-help.dk Nybegynder
11. september 2002 - 18:44 #13
det er ikke manipuleret... du kan jo kigge selv det ude...:
http://www.friserverplads.dk/buha/admin_is_online.jpg
Avatar billede initializing Nybegynder
11. september 2002 - 18:48 #14
Pænt redigeret billede ;)
Avatar billede initializing Nybegynder
11. september 2002 - 18:49 #15
Og det 10 tal ser også underligt ud :)

Desuden er det billede MEGET gammelt hvis det ikke er manupuleret.
Avatar billede online-help.dk Nybegynder
11. september 2002 - 18:53 #16
det er det ikke... KIG selv :
www.eksperten.dk/kat/43
admin er øverest..
Avatar billede fcs Novice
11. september 2002 - 19:55 #17
At han er øverst har intet at gøre med om han er online. Det er blot hans placering i kategorien.
Avatar billede keysersoze Guru
04. oktober 2002 - 18:54 #18
luk