Avatar billede martintaarn Nybegynder
06. september 2002 - 21:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

En slags splashscreen/baggrund...

Hej eksperter.
Opgaven er: Jeg kunne godt tænke mig en slags splashscreen, som egentlig skal bruges som en slags baggrund, til min HP. Den skal ikke være ret stor (ca. 210px x 210px), og farverne skal være mørke, måske mørkblå/mørkgrå/sort... Den skal være opbygget af en masse små firkanter, ligesom et trådnet (á la DR's Skum-logo http://www.dr.dk/skum/_grafik/nav/skum.gif ) I må meget gerne eksperimentere kraftigt med bl.a. "skjulte billeder" i mønsteret osv. Opgaven er med vilje meget fri, og der er derfor ligeledes udlovet et stort antal point. Dette er tænkt som en opgave hvor I har rig mulighed for at eksperimentere. Håber det er til at rumme/forstå... ;-) Go' arbejdslyst! :)

/martintaarn
Avatar billede martintaarn Nybegynder
07. september 2002 - 12:38 #2
atf_nova >> Nemlig! Jeg kan rigtig godt lide http://www.danishdesigns.dk/pro/ternmedfigur2.jpg Kunne du måske lave kanten lidt mere udflydende? F.eks. lave nogle ekstra firkanter spredt lidt rundt om figuren diverse steder, så den ikke virker så massiv. Så er det tæt på det perfekte! ;)
Avatar billede atf_nova Nybegynder
07. september 2002 - 16:01 #3
Avatar billede martintaarn Nybegynder
07. september 2002 - 16:41 #4
Yeah, det er det rigtige.. Måske får jeg brug får din hjælp på et andet tidspunkt... ;-) Takker!
Avatar billede atf_nova Nybegynder
07. september 2002 - 18:08 #5
det er ok =) takker for point.