Avatar billede zirius Nybegynder
06. september 2002 - 07:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Monitor problem ?

Jeg har haft nogle problemer med min halvt år gamle pc her inden for de sidste par dage.

Problemet er at når jeg tænder min computer er det som om at skærmen ikke får noget signal(lampen i skærmen lyser orange hvilket den plejer at gøre når computeren er slukket)
Jeg har tjekket at alle stik sidder i som de skal. Det skal også lige siges at efter at have prøvet at tænde computeren 15 gange (ved at slukke for strømmen) virker den endelig.

Mit system er:
K7s5a motherboard
Amd +1800 xp
256 mb ddr ram
Geforce4 ti4400
Monitor: Compaq Mv500
Barracuda 69 gb harddisk

Håber at i kan hjælpe
Avatar billede rkhdk Nybegynder
06. september 2002 - 08:01 #1
bipper den?
check at grafikkortet ikke sidder løst!
Avatar billede peet-49 Novice
06. september 2002 - 08:20 #2
Tag dit kort ud og ind et par gange, og sørg for, at det sidder helt i bund.
Avatar billede zirius Nybegynder
06. september 2002 - 08:33 #3
Jeg vil prøve det når jeg kommer hjem I eftermiddag hivs det virker bliver der uddelt point :)
Avatar billede peet-49 Novice
06. september 2002 - 08:40 #4
Det kunne også være, at dit kort er defekt, så hvis det andet savar ikke virker, så prøv et andet kort, jeg tror ikke det er din skærm.
Avatar billede henrik-henrik Nybegynder
06. september 2002 - 08:58 #5
prøv din skærm påen anden comp. og hvis den virker så er det jo ikke skærmen. prøv så at sætte et andet grafikkort i og se om det virker.

Se7eN
Avatar billede kamazo Nybegynder
06. september 2002 - 11:56 #6
evt. rammene ikke sidder ordeligt i. men tror også det er grafikkortet, men man skal aldrig udelukke andre muligheder :)
Avatar billede peet-49 Novice
07. september 2002 - 10:07 #7
Takker.