Avatar billede kurtj Nybegynder
12. september 2000 - 00:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Admin : Glemte spørgsmål

var det ikke en ide, at kunne lægge henvisninger til glemte spm ind under : Om eksperten eller lignende. (For der er jo nogle stykker)
Det er jo ikke altid brugeren har lagt en e-mailadresse hverken på minisitet eller i spm.
Så kunne i sende vedkommende en reminder. Et plus ville også være at vi andre kunne hjælpe med at lede efter dem.
Avatar billede kurtj Nybegynder
15. september 2000 - 23:21 #1
nå,ikke.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
19. september 2000 - 15:05 #2
Du mener vidst ikke jeg var hurtig nok her, beklager :)

Vi har fået mange henvendelser omkring dette emne, og vil lave en auto-svar, som rykker spørgeren for accept m.m. Så snart vi er klar, sætter vi det igang.
Avatar billede kurtj Nybegynder
19. september 2000 - 20:23 #3
Sorry, Man blir jo vant til at det går hurtigt her :-)
Det er en meget god ide. For der er faktisk ret mange der glemmer alt om at de har et spm på Eksperten.
Mvh.