Avatar billede 131421 Nybegynder
04. september 2002 - 16:22 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

XP kan ik opdateres?

Hej
Jeg har lige geninstalleret XP pro, men den kan ik opdateres. Når jeg trykker på scan for updates ryger scanningen direkte op til 100%, og så står der at der ik findes updates nu. Jeg har prøvet at formatere HD, og installere XP pro igen, men det samme sker bare igen. Før var der en masse updates jeg skal hente efter installationen af XP, hvad skal der til for at den kan finde ud af det??
Avatar billede vela Nybegynder
04. september 2002 - 16:37 #1
hmm har du den ægte windows xp eller der den ....
Avatar billede kard Nybegynder
04. september 2002 - 16:42 #2
Jeg havde samme problem, men ordnede det ved at slå proxy fra...
Avatar billede 131421 Nybegynder
04. september 2002 - 17:04 #3
hvordan slår man proxy fra eller hvordan tjekker man om den er slået til?? Ægte version har jeg :-)
Avatar billede 131421 Nybegynder
04. september 2002 - 17:09 #4
jeg tror ik at jeg har slået proxy til, for jeg har ik firewall jo
Avatar billede kard Nybegynder
04. september 2002 - 17:11 #5
I Internet instillinger, forbindelse og derefter Lan-instillinger. Nu sidder jeg ikke med XP foran mig lige nu, men jeg mener det er sådan du kommer ind til det...
Avatar billede kard Nybegynder
04. september 2002 - 17:24 #6
øh... De ting har da ikke noget med hinanden at gøre i dette sammenhæng..
Avatar billede 131421 Nybegynder
04. september 2006 - 22:24 #7
lukker