Avatar billede sion Nybegynder
03. september 2002 - 14:45 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

IE Toolbar

Hvordan kan man, i VB, lave et plugin til IE såsom UltraBar (www.ultrabar.com). Denne skal være placeret i toolbaren...
-Sion
Avatar billede martin_moth Mester
03. september 2002 - 14:56 #1
Lytter...
Avatar billede sion Nybegynder
03. september 2002 - 15:14 #2
Lytter også :-)
Avatar billede martin_moth Mester
03. september 2002 - 15:35 #3
Shhhh! Vær stille, sion - ellers kan vi ikke høre noget ;o)
Avatar billede codemon Nybegynder
03. september 2002 - 16:35 #4
Man kan lytte på spørgsmål uden at lægge indlæg ved at trykke udfør uden tekst!
Avatar billede a1a1 Novice
03. september 2002 - 16:47 #5
Avatar billede mikker Nybegynder
03. september 2002 - 17:48 #6
a1>>
Wow kun $1500 for sourcekoden!
Den tar jeg 3 af...

- Mikker
Avatar billede sion Nybegynder
03. september 2002 - 18:00 #7
a1-> Det ser sq meget kønt ud, men GODDAMN, det koster jo flere penge end jeg nogenside kommer til at eje! Kan ellers godt lide deres tagline; "We will get your company started with an IE and Netscape Toolbar!". Tror sq nærmere de vil starte firmaet med gæld langt over hovedet...
mikker-> Så kan vi måske få en aftale med noget mængderabbat? :D
-Sion
Avatar billede a1a1 Novice
03. september 2002 - 18:14 #8
$500 i vb :)
Avatar billede pbo Nybegynder
09. september 2002 - 21:31 #9
Det ser jo meget smart ud med en sådan lille ekstra toolbar - problemet er "bare", at den jo minimerer brugerens læseområde i browservinduet.

Man kan også se et eksempel på alexa.com, der har en meget anvendelig toolbar med bl.a. google search, related links, site info for den plg. side osv.
http://download.alexa.com/alexa65/startpage.html?p=Det_W_b_40_T1&amzn_id=

Du kan downloade Internet Explorer Administrator Kit ganske gratis og tilpasse IE efter behov, hvilket set med mine øjne er en smartere løsning, da du herved kan virksomhedstilpasse browseren fuldstændig.
Se http://www.microsoft.com/windows/ieak/default.asp

Det betyder, at du også kan udvikle komponenter og opdatere fra centralt hold uden at skulle trække på andre ressourcer som fx. brugeren selv eller en sysadmin i en anden afdeling.

pbo
Avatar billede sion Nybegynder
06. oktober 2002 - 11:23 #10
Jeg tror sq ikke det kan lade sig gøre - i VB i hvert fald. Så jeg lukket spg'et.