Avatar billede bettemus Nybegynder
11. september 2000 - 08:43 Der er 4 kommentarer

nyt grafikkort giver spilproblemer

Jeg har en AMD K6-2 400 med 128 ram og Windows 98 med et grafikkort Riva TNT 16 MB PCI.

Jeg har sat et nyt grafikkort i : Riva TNT 32 Ram AGP.
Efter at jeg har sat dette i går alle spil i stå inden de starter.Musen forsvinder og jeg kan ikke gøre andet end reboote.
Alt andet fungerer.
Er det et Windows 98 problem - jeg har en DK-version og flere siger at \"98\" har en del problemer eller er det en skærm driver konflikt, som andre har arbejdet med på min pc\'er, men indtil nu uden held.
Avatar billede roslev Nybegynder
11. september 2000 - 16:53 #1
Du vil sikkert få bedre held med at oprette spørgsmålet i kategorien: \"Hardware, PC\" eller lign.!

Prøv at hente de nyeste drivere fra http://www.reactorcritical.com/files/NVidia/W9x-618.ZIP
Avatar billede lassebm Nybegynder
31. oktober 2000 - 17:36 #2
prøv at at downloade de nyeste drivere fra
www.nvidia.com, d skulle hjælpe! Ellers prøv at installer noget GlSetup, eller directX
Avatar billede lassebm Nybegynder
01. februar 2001 - 14:19 #3
hallo, sker der ikke mere her eller hvad????
Avatar billede pennywise Nybegynder
17. juni 2001 - 22:36 #4
er det er ikke særligt smart at at man har haft installeret flere grafikkort uden at formatere...prøv at formatere