Avatar billede kaja_damgaard Nybegynder
02. september 2002 - 12:49 Der er 4 kommentarer

drawsprocket, gamesprocket

Jeg har købt Warcraft III. Herligt. Men hov, programmet kræver gamesprocket 1.7.5. den er så sandelig også vedlagt men kun til engelsk styresystem og jeg sidder med den danske og der vil den ikke lægges ind på. Er der nogen der har set  den på nettet jeg har ledt og ledt.
Jeg vil gerne igang med spillet - har siddet hele weekenden og kigget  - på æsken.
Avatar billede Jman Praktikant
02. september 2002 - 12:50 #1
Har du prøvet kontrolpanelet at køre en softwareopdatering ?

Hvilket system benytter du ?
Avatar billede dorkstar Nybegynder
02. september 2002 - 13:00 #2
Jeg er bange for at du bliver nødt til at finde en US-version af din MacOS installation. Jeg kender til flere spil der kræver diverse sprockets, som kun findes på engelsk og som ikke virker i danske systemversioner.

Du kan evt. prøve at åbne Sprocket-installeren med TomeWiever, så du kan pille sprocket-filerne ud af installeren og manuelt lægge dem i Systemmappen sammen med de øvrige Sprocket, men jeg kan ikke love at det virker. Hvis du mangler en System CD på engelsk, så send en mail - jeg kan sikkert hjælpe.

D
Avatar billede kaja_damgaard Nybegynder
02. september 2002 - 13:24 #3
hvor finder jeg TomeWiever?

Har system 9.0. Skal man opgrader til macos X, kunne det vaere losningen?
Avatar billede dorkstar Nybegynder
02. september 2002 - 13:28 #4
TomeWiever finder du på http://www.versiontracker.com

OS X er lækkert, men kræver meget af din hardware. 9.1 eller 9.2 er nok bedst, hvis din maskine ikke er mindst: G4/500 mhz/min. 256MB RAM. Nyeste version (10.2) kræver AGPx2 grafikkort med min. 16MB VRAM

D