Avatar billede dudal Nybegynder
10. september 2000 - 18:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Opdatering af side efter post

Jeg savner en et link til at opdatere siden med et spørgsmål da IE vil \"resubmitte\" når man trykker refresh lige efter at man har postet et indlæg.

Vil det ikke være muligt for jer at lægge det på?

Tak for en fed service...

/Jesper
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
10. september 2000 - 19:11 #1
Prøv at trykke på \"Opdatering af side efter post\".
Avatar billede dudal Nybegynder
10. september 2000 - 19:33 #2
Way to go.....Det havde jeg sgu ikke lige set :-)

Det har vi så absolut et punkt til usability på denne side.

Tak for det.

/Jesper
Avatar billede dudal Nybegynder
10. september 2000 - 19:35 #3
Kan du ikke lige lave et svar. Du bliver nød til at få lidt poits for den.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
10. september 2000 - 19:48 #4
Gerne! Men du jo ret mht til brugervenlighed - det er ikke LIGE det man tænker på
først. Jeg plejer at sætte markøren i \"Location\" feltet og trykke retur. Det er nemmere
end at bladre op. Så der burde være en \"opdater\"-funktion nederst på siden også.