Avatar billede ab Nybegynder
10. september 2000 - 18:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

TIL ADMIN : 2 brugere??

Omkring afstemningen fik jeg både en mail til min konto ab samt en anden ved navn: \"tiatotsiiwow\". Jeg har aldrig haft noget med den konto at gøre, hvorfor får jeg så pludselig tilsendt både brugernavn og adgangskode, samt e-mail om at jeg skal bekræfte samme e-mail for begge kontoer?? Hvad er meningen??¿¿
Avatar billede admin Novice
11. september 2000 - 13:59 #1
I gamle dage (et halvt år siden), kunne man have samme E-mail registreret ved flere brugernavne, men det kan man ikke mere. Og ligeledes skulle man tidligere ikke bekræfte sin E-mail. Det kan dermed skyldes at en eller anden tidligere har brugt din adresse.
Avatar billede ab Nybegynder
12. september 2000 - 08:05 #2
Ok. Så undlader jeg at bekræfte e-mail nr.2