Avatar billede vela Nybegynder
31. august 2002 - 22:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

power point hp

dau eksperten jeg har en powerpoint hjemmeside som jeg selvfølgelig harlavet i power point jeg har gemt siden men jeg kunne godt tænke mig at få den ud på nettet når jeg uploader den sker der ikke noget kan jeg få min hjemmeside over i frontpage.

alså kan jeg få en power point hjemmeside over i frontpage????
Avatar billede ztyxx Nybegynder
31. august 2002 - 22:06 #1
du burde kunne åbne den fra frontpage, da frontpage er kompatibel med andre office produkter, så prøv at åbne frontpage, og så åbne din hp derfra
Avatar billede vela Nybegynder
31. august 2002 - 22:09 #2
når jeg åbner den i frontpage springer den over i power point hvad skal jeg gøre
Avatar billede ztyxx Nybegynder
31. august 2002 - 22:11 #3
så prøv at markere filen, tryk på Shift og højreklik, så kan du bruge Åbn med.. og så vælge frontpage
Avatar billede vela Nybegynder
31. august 2002 - 22:18 #4
tak skal du sq have ztyxx du er min helt
Avatar billede ztyxx Nybegynder
31. august 2002 - 22:20 #5
helt???
det er jeg sq aldrig blevet kaldt før, men takker for point :-)