Avatar billede oersted-pedersen Nybegynder
31. august 2002 - 13:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lave en gæstebog ?

Hej med jer :)
Jeg hoster mit eget domæne og webside på min private pc.
Nu vil jeg gerne have en gæstebog, men gider ikke de offentlige fyldt med reklamer.
Hvordan laver jeg nemmeste sådan én - og hvordan og hvor skal diverse mapper og dokumenter til gæstebogen ligge ?
(Min webside er lavet i frontpage2000)
Avatar billede vsql Nybegynder
31. august 2002 - 13:41 #1
du kan downloade en fra min website (uden reklamer eller noget)

- www.kasp.dk/new | gå derefter ind under Tutorials og klik tagwall :D enkelt
Avatar billede blyno Praktikant
31. august 2002 - 13:43 #2
Prøv at søge på gæstebog på:
http://www.asp.dk/seek.asp
Avatar billede oersted-pedersen Nybegynder
31. august 2002 - 13:53 #3
OK takker.. nu har jeg så downloaded den.. hva' gør jeg nu ?
Avatar billede oersted-pedersen Nybegynder
19. januar 2003 - 00:59 #4
Fandt selv en løsning