Avatar billede kvorning Nybegynder
29. august 2002 - 10:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke vælge 'Danish' i Reginal Options i Win2K UK

Jeg har et problem jeg virkelig ikke aner hvad jeg skal gøre ved:

Når jeg i Control Panel --> Reginal Options vælger Danish i det første
faneblad Generel og trykker Ok. Det slår ikke igennem!!

Kan I fortælle mig hvad der er galt??

På forhånd mange tak!

Hilsen Lars Kvorning
Avatar billede danielks Nybegynder
29. august 2002 - 10:12 #1
Du har jo som du selv skriver en UK version af Win2000 Har ikke DK men viser den som en Option alligevel... Hent DK update på www.microsoft.com
Avatar billede goulduck Nybegynder
29. august 2002 - 16:56 #2
Jeg skal lige være sikker - men du regner ikke med at alle menuer, og tekst i Windows bliver dansk, vel?

Det er kun så du kan skrive ÆØÅ og sådan noget.
Avatar billede danielks Nybegynder
29. august 2002 - 17:51 #3
Kontrol panel - tastatur/keyboard... Resten giver sig selv (undskylder misforståelsen)

Slet btw. UK hvis den står som "valgt"
Avatar billede kvorning Nybegynder
29. august 2002 - 20:52 #4
Tak for svarene, men det er under Reginal Options at problemet er! Den laver bla. 12-timers ur og skriver bytter komma og punktum om i tal.

Jeg kan godt vælge dansk, men den "glemmer" det igen og skifter tilbage til engelsk.

Hjælp!
Avatar billede kvorning Nybegynder
16. september 2002 - 19:14 #5
Jeg valgte at slette profilen og kopiere en 'Default User' fra en anden PC.