Avatar billede andthegreat Nybegynder
28. august 2002 - 20:55 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Windows Media Player

Jeg har et spørgsmål... Jeg har kommet til at fucke min Windows Media Player op. Hvordan afinstallerer jeg den og installerer den igen?

Har prøvet at installere oveni, men det virker ligsom ikke...

Please hjælp mig !
Avatar billede resten Nybegynder
28. august 2002 - 20:59 #1
Lav en systemgendanelse hvis det ikke er slået fra.
Avatar billede eonix Nybegynder
28. august 2002 - 21:01 #2
Hvad er problemer med din MediaPlayer

Hvis det er fordi du ikke kan afspille de nye divx så skulle du prøve at indstallere disse codecs.

Codec Pakken hedder NIMO Codecs

Link: http://www.nivelvirtual.net/downloads/?id=342

Når den er indstalleret vil det ikke være nødvendigt at fjerne din mediaplayer

Held og lykke
Avatar billede andthegreat Nybegynder
28. august 2002 - 21:03 #3
Den udfører en ulovlig handling hvis jeg prøver at åbne en medie fil (Video)

Desuden har jeg Nimo :)
Avatar billede resten Nybegynder
28. august 2002 - 21:05 #4
Du kan prøve det med systemgendanelse eller du kan lave en rep.

1:Det første du skal gøre er at boote op på din Windows XP cd husk at din bios skal stå til at være first bootdevice cdrom.
2:Og nu skal du trykke på I Agree/Godkende Licens' (F8)
3:spring det første tilbud om repair i Consolemode over og fortsæt din indstalation (nyindstalation)
4:Nu kan du så vælge hvilket drev din nye indstalation skal ligge på og her er det gerne dit C drev med mindre du kører dualboot.
5:Og nu fortæller den dig der er et syresystem på dette drev og om du vil slette det (L) eller du vil lave en repair (R)
og nu skal du trykke på R.
6:Og du vil nu se at den laver en helt ny indstalation men det dejlige er bare den beholder alle dine indstillinger
og dit skrive bord intakt men nu har du sluppet for alle dine fejl og mangler :-)
7:PS husk at have din CD-Key klar da denne skal bruges da det jo er en "nyindstalation" og under indstalationen skal du sætte
det hele op igen og her tænker jeg på netværk og dit tastatur + div.
8:Virker dette ikke på dit problem ja så er det en hardvare fejl
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q315341
Avatar billede andthegreat Nybegynder
28. august 2002 - 21:10 #5
Har ikke meget lyst til en ny installation
Prøver en repair
Avatar billede resten Nybegynder
28. august 2002 - 21:12 #6
Har du prøvet en systemgendanelse ?
Avatar billede andthegreat Nybegynder
28. august 2002 - 21:32 #7
Nej. Men jeg har lige lavet en "repair" install og det virkede... 150 points til dig :D
Avatar billede bonzaialex Nybegynder
28. august 2002 - 21:33 #8
And kan du ikke bare køre instalationen igen via cdrommen :D
Btw så er det moi Hr. Krauel
Avatar billede andthegreat Nybegynder
28. august 2002 - 21:34 #9
hehe... to late ! :)
Avatar billede resten Nybegynder
28. august 2002 - 21:36 #10
:-)