Avatar billede croaks Nybegynder
28. august 2002 - 19:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Secure Digital (SD) eller MultiMedia (MMC)??

Hejsa

Secure Digital memory kort (SD)
eller MultiMedia memory kort(MMC)

Idet jeg har planer om at investere i et 128 mb.

Hvad er forskelle på dem?
Hvad kan anbefales?
Hvad vil i mene der er bedst kvaliteten?

På forhånd tak

Mvh
Croaks
Avatar billede bbs Nybegynder
28. august 2002 - 19:45 #1
Hvad skal du bruge dem til?

Jeg vil klart anbefale SD, de er hurtigst, de koster lidt mere, men de er også det hurtigere. Ydermere er de også mere stabile. Jeg har en MP3 afspiller til MMC og et DigiCam til SD, og det er helt klart SD der kører bedst. Kvaliteten afhænger af mærket, jeg plejer at købe apacer. En god huske regel at gå efter er aldrig at købe den billigste, det næst billigste er altid meget bedre. Det har jeg i hvert tilfælde erfaret.
Avatar billede croaks Nybegynder
28. august 2002 - 19:46 #2
Hej bbs

Til et DigiCam.
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
28. august 2002 - 19:49 #3
Jeg ville vælge SD!

Grunden til dette er at alle de store (og små) firmaer er gået sammen om at vælge det som fremtidens kort. Og dette er ikke mindre end knap 500 firmaer. Så både nu og på lang sigt vil SD-kortet ikke være forældet!
Avatar billede bbs Nybegynder
28. august 2002 - 19:50 #4
Så tag Secure Digital memory, det er klart det bedste til dine behov.
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
28. august 2002 - 19:51 #5
Avatar billede croaks Nybegynder
29. august 2002 - 16:29 #6
Takke...

Mvh
Croaks
Avatar billede bbs Nybegynder
29. august 2002 - 17:41 #7
Takker for points :)