Avatar billede michael-k Nybegynder
26. august 2002 - 21:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Næste skridt ?

er ved at være inde i det grundlæggende i 3dsmax nu syntes jeg selv ;)  Hvad er næste skridt.
Det jeg selv lige kunne komme på er lys kilder som vel er et kapitel for sig, nogle gode bøger om det eller nogle gode sider.
Måske noget animation, kender ikke så meget til det.
Hvad med max script  nogle der kan forklare hvad det er.
ville også gerne hører fra jeg hvad næste skridt var for jer eller hvad i syntes der er næste skridt.

/Michael Knudsen

PS  Næste skridt er ikke Maya hvis nogle kommer på den ide ;)
Avatar billede mikkeljans Nybegynder
26. august 2002 - 22:45 #1
Hvis du kan det grundliggende i alt f.eks Lyskilder, Animation Keys, Materialer, Polygoner...
Så vil jeg sige at det bedste ville værer at gå mere i dyben omkring Modelling.
Lær om Edge Loop Modelling. Det kan man godt få meget tid brugt på.
Max Script skal du vente med indtil du kan det hele.
Max Script er at udbygge Max ( plugins ) så det kan mere end standard pakken.. Så det kræver selvfølig at du også er godt inde i alt andet i Max.
Kræver også at du sætter dig ind i Programmering hvis ikke du kan det i forvejen.
Jeg har selv lavet nogen meget populærer Max Script som kan gører Polygon Modelling MEGET hurtigere..:
http://www.maya3d.dk/Scripts/MJPolyTools/
Selvom de er en smule advanceret nogen af dem..

Men grunden til at jeg syntes det er bedst at lærer Modelling først er at du også bliver bedre til at orintere dig i viewportet og også bliver hurtigere til at transformere objecter hvilket du skal bruge i alle de andre dele.

Mikkel Jans
www.maya3d.dk
Avatar billede michael-k Nybegynder
27. august 2002 - 14:49 #2
takker for ordene  der er plads til flere kommentare/svar  så hold jeg ikke tilbage :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
27. august 2002 - 22:54 #3
mikkeljens gider du ikke smide et svar så du kan få point  ser ikke ud til der er andre der vil dele deres erfaringer :(
Avatar billede mikkeljans Nybegynder
27. august 2002 - 23:32 #4
Ok så