Avatar billede jack1 Nybegynder
26. august 2002 - 20:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Nettet går i stå

Når jeg har været på nettet et stykke tid, fryser billedet et minuts tid. Det sker ikke når jeg spiller, men når jeg bare surfer rundt. Jeg ved godt spørgmålet er stillet flere gange, men jeg har prøvet at slette temp filerne, nulstille webinstillinger, kørt defragmentering og jeg har ikke noget anti-virus program kørende.
Jeg kører win98 se og har ikke win xp, så den mulighed har jeg ikke. Min net forbindelse er stofa-net.

mvh

Jack
Avatar billede cpufan Juniormester
26. august 2002 - 21:00 #1
jeg ved ikke om det er muligt med stofa-net,
men i indstillingerne for opkaldsforbindelse, hvis du har en sådan???
skal du slå "komprimering" fra.
Avatar billede jack1 Nybegynder
26. august 2002 - 21:20 #2
Jeg kan ikke finde nogen (egenskaber for internet/forbindelser)
Avatar billede jack1 Nybegynder
04. september 2002 - 10:10 #3
der er desværre ingen svar jeg kan bruge, "jeg har måske været for nærig med pointene" så jeg lukker spørgsmålet