Avatar billede zirius Nybegynder
25. august 2002 - 18:27 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Php fjernkurser ?

Hej

Jeg ønsker at tilmelde mig et php-fjernkursus, men jeg har problemer med at finde et sted hvor det er muligt....

Nogen af jer der kender et sted ?
Avatar billede BacceDK Juniormester
25. august 2002 - 18:43 #1
hmm tror ikke den slaks findes, meen der er jo en masse glimrene artikler rundt omkring på nettet. dem kunne du jo læse og derfra lære af det :-))
prøv med
www.webcafe.dk
&
www.anything.dk
disse er begge danske og har en del gode artikler begge 2 :-))
Avatar billede zirius Nybegynder
25. august 2002 - 18:45 #2
Det kan jeg ikke rigtigt bruge efter som jeg leder efter noget mere avanceret php
Avatar billede BacceDK Juniormester
25. august 2002 - 18:46 #3
hmm og hvad mener vi med advanceret php ???
der er da alt hvad man skal bruge i disse 2 sider
når du kan alt dette kan du jo mere eller mindre bygge alt :-))
men lad mig da høre hvad du mener ??
Avatar billede zirius Nybegynder
25. august 2002 - 18:50 #4
Så som sessions, logging, password protection hvor det er muligt at tilføje bruger (forskellige brugertyper)....

osv. osv.
Avatar billede jensgram Nybegynder
25. august 2002 - 18:54 #5
Så kig lidt dybere på webcafe.dk. Der er vist alt det du omtaler der.
Avatar billede BacceDK Juniormester
25. august 2002 - 18:54 #6
Jamen det er jo det du skal bruge din fantasi til at bygge ud fra de ideer du får fra disse artikler.
Meen ellers gå på
http://www.melonfire.com/community/columns/trog/archives.php
det er ikke andet en artikler om at bygge bestemte ting
ved dog ikke om der er artikler om presist login scripts, meen i denne verden kan man jo heller ikke få det hele forærende på et sølvfad :-))
og det havede du nok heller ikke fået på fjern undervisning.
Det har jeg selv været på engang (dog ikke med php)
Avatar billede jensgram Nybegynder
25. august 2002 - 18:56 #7
Tror nok at MelonFire og DevShed deler artikler, men jeg kender kun www.devshed.com . Det skal du helt klart prøve:

http://www.devshed.com/Server_Side/PHP
Avatar billede BacceDK Juniormester
25. august 2002 - 18:57 #8
Jeg arbejder selv i et firma hvor vi tilbydder undervisning til private og erhverv, meen det eneste der ikke findes er php programmering.
det er der åbenbart ikke penge i, i sådan et lille land som DK
og vores konkurenter har det heller ikke p.t
Avatar billede BacceDK Juniormester
25. august 2002 - 19:00 #9
De artikler der er på davshed er artikler de har taget fra andre sidder og samlet til en side på den måde, de artikler de har fra MelonFire står der også at de ejes af MelonFire
Avatar billede jensgram Nybegynder
25. august 2002 - 19:04 #10
indate > OK
Avatar billede zirius Nybegynder
25. august 2002 - 19:07 #11
Mange tak for jeres svar
Avatar billede BacceDK Juniormester
25. august 2002 - 19:11 #12
Jamen selv tak :-))
der er masser at tage fat på