Avatar billede hijklm Juniormester
25. august 2002 - 15:11 Der er 1 løsning

Tilbehør til HP C318?

Jeg har lige købt et HP PhotoSmart C318 og jeg kan se at man kan få forskelligt tilbehør til kameraet.
Jeg kunne godt tænke mig nogle af de linser der er tilgængelige, og derfor kunne jeg godt tænke mig at vide om der er nogen der kender et dansk sted hvor jeg kan købe dem?

Og hvordan monteres sådan en linse på C318 og giver den optisk zoom-effekt?
Avatar billede hijklm Juniormester
30. august 2002 - 17:00 #1
Tak for de mange svar.... (ironisk)