Avatar billede idm Nybegynder
22. august 2002 - 16:46 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

? port ved fil sending

Hvad port kører ICQ på når man skal sende en fil til en ven
Avatar billede goulduck Nybegynder
22. august 2002 - 21:41 #1
Hvis du går i preferences -> Connections -> User kan du definere hvilke porte den skal bruge.
Avatar billede idm Nybegynder
23. august 2002 - 08:58 #2
Det var ikke lige det jeg mente, jeg skal vide hvad port ICQ bruger, så jeg kan sætte min speedstreamer 2601 (router) op til at smide dem ude fra over til min PC, og jeg ved godt hvordan jeg sætter min router
Avatar billede goulduck Nybegynder
23. august 2002 - 12:10 #3
Den bruger ikke nogen faste, med mindre du gør som jeg siger, og definere hvilke porte den skal bruge.

Se Cybercitys guide:
http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl_udstyr/cisco_677/internet_programmer/
(kig under ICQ 2000 udgaven)
Avatar billede idm Nybegynder
25. august 2002 - 20:25 #4
Jeg syntes ikke dette spg skal være åbent mere, da der ikke kommet et svar der kan bruges til noget

SLUT

Net-base
Avatar billede goulduck Nybegynder
25. august 2002 - 21:34 #5
Har du afprøvet det jeg har forslået?
Avatar billede idm Nybegynder
26. august 2002 - 10:17 #6
ja det har jeg, og det virkede ikke....
Avatar billede goulduck Nybegynder
26. august 2002 - 14:24 #7
Ok - det er meget rart at få en direkte besked om det er blevet testet det man har forslået. :)
Avatar billede idm Nybegynder
31. august 2002 - 07:55 #8
Det er blevet testet!
Avatar billede idm Nybegynder
31. august 2002 - 07:56 #9
Jeg har ikke Cybercity. Jeg Har ikke en Cisco 677 Router, og så kører jeg med en nyere version af ICQ end de beskriver der
Avatar billede goulduck Nybegynder
31. august 2002 - 09:54 #10
De beskriver 2 forskellige ICQ'er .. nummer 2 gælder også for de nyere versioner af ICQ. Mht. routeren, så skal du gøre som de skriver, altså at forwarde de porte, som du også definere i ICQ.