Avatar billede tobster Nybegynder
21. august 2002 - 19:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mit skærmbillede er forminsket

Jeg har lige formateret min harddisk, og da jeg genstartede var skærmbilledet "skrumpet" ind på midten af skærmen. Jeg fortsatte installation af win2000 og diverse drivere i håb om at det var driverne den manglede, men dette hjalp ikke.

Jeg har en bærbar Dell inspiron 4100

Håber i kan hjælpe mig!
Avatar billede peet-49 Novice
21. august 2002 - 19:45 #1
Du mangler, at indstallere dit grafikkort.
Avatar billede tobster Nybegynder
21. august 2002 - 19:49 #2
Selv efter at jeg har installeret grafikkortet, er skærmbilledet det samme.
Avatar billede goulduck Nybegynder
21. august 2002 - 22:12 #3
Du skal sætte skærmopløsningen op!
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
21. august 2002 - 22:14 #4
Her er alle win 2000 driverne til din pc.
http://support.euro.dell.com/dk/da/filelib/system.asp?sid=INS_PNT_P3C_4100&m=o&p=WNT50

Ser ud til at en af disse 2 grafikkdrivere skal bruges:

Ati
http://support.euro.dell.com/dk/da/filelib/download/index.asp?fileid=R33734&sid=INS_PNT_P3C_4100&st=

Nividea
http://support.euro.dell.com/dk/da/filelib/download/index.asp?fileid=R35223&sid=INS_PNT_P3C_4100&st=

Hvis du allerede har installeret med en af disse drivere, så prøv lige at åbne egenskaber for skærm og kig alle settings igennem. Mener der herinde er en checkbox eller lignende, der udvider skrivebordet til hele skærmen.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
25. august 2002 - 18:56 #5
Takker for point. :-)