Avatar billede lindahansen Nybegynder
21. august 2002 - 00:39 Der er 12 kommentarer

Hjælp til billeder

Hej.
Er der nogen der kender et gratis program,man kan bruge hvis man vil tage et billede af en realplayer eller mediaplayer.
Jeg har nemlig nogle film,som jeg gerne vil have nogle billeder af.
Jeg har forsøgt i mit photoshop,at sætte realplayer på pause og så tage et "print Screen",men der kommer en mærkelig sort streg på..
Håber der er nogen der kan hjælpe.
Hilsen
Linda
Avatar billede Beach Mester
21. august 2002 - 01:56 #1
Jeg tror ikke du får ret meget hjælp her fra eksperten mere...
Du har oprettet din profil den 7. april 2002 og har siden da oprettet følgende spørgsmål:
http://www.eksperten.dk/spm/196208 ---> 60 point
http://www.eksperten.dk/spm/194900 ---> 200 point
... som endnu ikke er accepteret eller svaret på!!!
Så ind til du acceptere og ellers opføre dig som det er tiltænkt i ekspertens ånd så....

Nu skal du ikke blive &%¤#%"& over det, hvis du måske ikke er ekspert til at svare på nogle af de over 200.000 spørgsmål der har været her på eksperten men.... Hvis man vil nyde må man også yde. Det mindste man kan køre er i det mindste at uddele point eller andet til dem som prøver at hjælpe dig ganske gratis!

//Beach
Avatar billede lindahansen Nybegynder
21. august 2002 - 02:07 #2
Hej.
Hvordan afslutter jeg dem.
Kan ikke finde hvordan..
Hilsen
Linda
Avatar billede Beach Mester
21. august 2002 - 02:11 #3
På samme måde som du klarede den her:
http://www.eksperten.dk/spm/195853
Ved at gå ned og acceptere de svar du kunne bruge. Vil du ikke dele alle dine point ud ligligt mellem alle der har lagt et svar går du bare ind i avancerede og tildeler point inderviduelt.

//Beach
Avatar billede lindahansen Nybegynder
21. august 2002 - 02:14 #4
jeg kan ikke se hvor man går ind og sletter det....kan du ikke gøre det
Avatar billede Beach Mester
21. august 2002 - 02:18 #5
Du kan ikke slette et spørgsmål når det først er oprettet. Du har mulighed for selv at ligge et svar og så kun acceptere dette men.... Det kræver en rigtig god forklaring ellers bliver folk sgu lidt sure over at have hjulpet dig udne at få noget ud af det!

//Beach
Avatar billede lindahansen Nybegynder
21. august 2002 - 02:20 #6
ja,menjeg fik jo aldig et svar,jeg kunne bruge til noget..Derfor er det ikke lukket..
Men bliver jo nødt til det..ellers siger du jo at jeg ikke får hjælp til dette spørgsmål...ikk
Avatar billede Beach Mester
21. august 2002 - 02:26 #7
Nej... Det er ikke op til mig om du får hjælp til det her ? men hvis en bruger opretter en masse ? uden nogen sinde at acceptere nogle af dem (hos dig er det jo så 66% som ikke er accepteret!) så vil du stille og roligt glide over i en bane hvor eksperterne ikke gidder at bruge brændstof på at hjælpe dig da de med stor sansynlighed ikke får noget ud af det!

Hvis du aldrig har fået et svar du kan bruge til noget så må du jo skrive det i den tråd du selv har startet og der forklare hvorfår du ikke vil acceptere de svar der er kommet. Den kommentar ligger du som et svar og ikke en kommentak. Derefter går du ind nederst og vælger avancerede og ligger kun point til dig selv.

//Beach
Avatar billede lindahansen Nybegynder
21. august 2002 - 02:27 #8
Det er megt nemmere at slette din konto.
Da fik du da skræmt en bruger væk.....
Tak fjols
Avatar billede Beach Mester
21. august 2002 - 02:39 #9
Jammen hvor du selv flink. Har da brugt en del tid på at hjælpe dig for at du kan få et svar og ikke bare bliver lagt bagerst i køen som en af dem der ikke vil acceptere systemet.
Så kunne da godt bruge en fornuftig begrundelse på hvorfor du kalder mig et fjols når jeg prøver at hjælpe dig alt hvad jeg kan...

Har jeg på noget tidspunkt kaldt dig et fjols eller skrevet andet som får dig til ikke at føle dig velkommen her på eksperten så er jeg da meget ked af det. Det var absolut ikke min mening, Ville som alle andre eksperter bare hjælpe dig. Men som sagt så må du da meget undskyld:-(

//Beach
Avatar billede claus.arndt Nybegynder
21. august 2002 - 05:17 #10
Hej Linda!
Foroven til venstre står der "Dine data", Klik på dit brugernavn, så får du en liste over dine personlige data. Klik på "Spørgsmål oprettet af dig" og så kommer der den liste frem. De gule flag betyder at spørgsmålene ikke er besvaret. Prøvede det lige selv og fandt ud af at jeg havde et åbent spørgsmål til beach som lige har fået sine points.
//Claus
Avatar billede claus.arndt Nybegynder
21. august 2002 - 05:25 #11
Til dit oprindelige spgsm, Linda, kan jeg kun sige at man ikke kan lave kopier er streamede videos. Real copyrightbeskytter sine film ret godt. Man kan hverken gemme eller lave screenshots af dem. For MediaPlayer gælder det samme, hvis det er en streamet ASX-fil der er tale om.
Der findes muligvis nogle programmer på nettet, der kan klare det, men dem kender jeg ikke.
//Claus
Avatar billede ladyhawke Novice
21. august 2002 - 08:44 #12
Hurra! Nok en inaktiv konto med aktive spørgsmål :-(