Avatar billede mysitesolution Nybegynder
20. august 2002 - 23:00 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Hvad skal jeg have på min hp`?

Er der ikke en der har en god ide til hvad jeg skal have på min hp, det må gerne være det mere avancerede.
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
20. august 2002 - 23:04 #1
Prøv med et link...
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
20. august 2002 - 23:06 #2
Hva mener du?
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
20. august 2002 - 23:06 #3
svar = kommentar
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
20. august 2002 - 23:06 #4
nej da..du kunne..uhm...hmmm..jeg savner lidt nogle opensource marketings segmentering/differentierings værktøjer? :D
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
20. august 2002 - 23:06 #5
og tror han mener at du skulle linke til dit site, lille ven :)
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
20. august 2002 - 23:07 #6
prøver du ikke lige at oversætte det til dansk :)
Avatar billede cdc Novice
20. august 2002 - 23:07 #7
Hvad mener du mysitesolution ?
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
20. august 2002 - 23:08 #8
hvis ikke du ved hvad basale udtryk som segmentation og differentiering betyder..skulle du nok opgive det..og måske strege avancerede funktioner over :D
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
20. august 2002 - 23:09 #9
oki... Jeg retter hermed advancerede til mindre advancerede...:)
Avatar billede runeevers Nybegynder
20. august 2002 - 23:16 #10
Hvad med et billede af en neger? Du kulle evt lave det ud af en plæneklipper og 12 gram hyben. Så er det i hvert tilfælde avanceret.
Avatar billede bonzaialex Nybegynder
20. august 2002 - 23:17 #11
LOL DA!
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
20. august 2002 - 23:17 #12
det kunne jo være... Men er der ikke andre der har måske lidt mere seriøse bud?! :P
Avatar billede milo Nybegynder
20. august 2002 - 23:19 #13
eller hvad med et billede af arnold schwarzenegger iført badeforhæng? og selvfølgelig med masser af håndklaver og charme. Du kunne evt. lave bonzai arnold. Men til dette skal du bruge en opskrift så han ikke bliver fejlformet. Runeevers har tidligere lavet en til hvordan man laver en bonzai svensker, med lidt held kan du få ham til at modificere den til en arnold version?
Avatar billede bonzaialex Nybegynder
20. august 2002 - 23:24 #14
Ja tak men den svensker blev sgu lidt syg af kolera da vi lavede forsøget med bonzaisvenskeren jeg tror at det var mangel på hyben i vores forsøg.
anyway hvad med at lave en tutorial om hvordan man laver en opvarmet iglo ud af en grøndlænder jeg tror at du måske skulle bruge en del myggespray samt bomber lavet af selvlysende kondomer med en masse lidt tis og c4 i
Avatar billede runeevers Nybegynder
20. august 2002 - 23:24 #15
Kanon initiativ. Tilsæt 2 gram egetræ, så har du en faktura fra dansk kvindeforbund.
Avatar billede milo Nybegynder
20. august 2002 - 23:27 #16
ka man bruge elm hvis man intet eg har? eller vil dette danne en skotsternet undulat?
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
20. august 2002 - 23:27 #17
mysite > jeg troede bare du havde en side vi kunne se, og så derefter fortælle hvad der skulle på.
Avatar billede runeevers Nybegynder
20. august 2002 - 23:30 #18
Nej, elm er banlyst i den sammenhæng. Hvis det kniber kan du bruge massivt jern eller dags-gamle gardiner. Elm medfører slem kløe om natten.
Avatar billede Noone Nybegynder
21. august 2002 - 02:22 #19
Hmmm... Jeg tror det folk forsøger at sige, er at du skal sætte dig ned, og finde ud af, hvad du vil med en hjemmeside. Find et emne du brænder for, eller lignende, find der efter ud af, hvad du vil fortælle om det emne, undersøg hvilke andre sider med dit emne der findes, hvad de har af gode ting, hvad de mangler etc. og stjæl ideer med arme og ben ;) Når du så har brug for hjælp til at lave en eller anden advanceret feature som du ikke lige kan klare selv, så kan du jo bare spørge i en passende kategori her på eksperten ;)