Avatar billede krusnof Nybegynder
20. august 2002 - 22:32 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Start ICQ

Jeg har bare installeret ICQ, men når jeg genstarter computeren, så viser ICQ standby-mode! Hvordan får jeg den så til at starte normalt, dog minimized! Jeg gider ikke have at den starter oppe!!!

MVH

Kruse
Avatar billede snowball Novice
20. august 2002 - 22:35 #1
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
20. august 2002 - 22:36 #2
Jeg ved ikke hvad du mener med standby-mode. Men du kan jo bare trykke ctrl+shift+alt for at skifte mellem om icq er fremme eller ej.
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
20. august 2002 - 22:37 #3
dohh! det er ctrl+shift+a du skal trykke!
Avatar billede proximus86 Nybegynder
20. august 2002 - 22:37 #4
brug den her version af icq istedet for for den er klart den bedste, den nye er herredårlig, der er alle mulige lyde som amnikke kan fjerne selv om der står no sounds, og så skal den være i proceslinien det er osse klamt...
http://www.quak.dk/download/icq2001b.exe
Avatar billede proximus86 Nybegynder
20. august 2002 - 22:38 #5
som om linket virker... finder hurtigt et nyt
Avatar billede proximus86 Nybegynder
20. august 2002 - 22:41 #7
det virker......
Avatar billede krusnof Nybegynder
20. august 2002 - 22:47 #8
har ikke brug for en gammel version eller noget... jeg vil bare høre om nogle kender en måde, at starte ICQ på minimized. f.eks. i startmenuen C:\Program Files\ICQ\Icq.exe - minimize  eller noget i den stil!
Nu når vi er ved det, så fucker min MSN messager helt op! Jeg kan ikke logge ind eller noget! Det er efter jeg installerede MSN Addin! Jeg har fjernet det og prøvet at installere MSN igen, men jeg kan bare ikke logge på!! Nogen forslag??
Avatar billede snowball Novice
20. august 2002 - 22:52 #9
krusnof: Hvis du har læst http://www.eksperten.dk/spm/227480 så vil du også vide hvorfor den starter i standby mode !

Snowball
Avatar billede proximus86 Nybegynder
20. august 2002 - 22:56 #10
Ja det kommer an på din internet forbindelse, om du ha opkalds net eller kabel net
Avatar billede krusnof Nybegynder
25. august 2002 - 20:46 #11
blev nødt til at downloade den gamle.. tak