Avatar billede jlinder Nybegynder
20. august 2002 - 19:52 Der er 6 kommentarer

Warcraft 3 reboot ?

Jeg er lige blevet den lykkelige ejer af spillet Warcraft 3. Dog har jeg det "lille" problem, at når jeg spiller genstarter min computer (helt ufrivilligt). Jeg har dl de nyeste patches til spillet, og opdateret ALT mit hardware, dog uden held. Min computer er 58 grader når jeg spiller, så det brude ikke værre problemet !?.
Min computer er som følger :

Thunderbird 1200mhz
ASUS A7V333 Motherboard
256 PC2100 Apacer-ram.
ASUS GeForce4Ti4400 128mb
Philips 17'
Microsoft Intelli Mouse v.3
Windows XP Prof.

På forhånd tak.
Avatar billede smartguy101 Juniormester
20. august 2002 - 20:10 #1
Eh.. du siger simpelthen at din computer bliver 58 centius varm når du spiller dit Warcraft 3 ?

Jamen ved du hvad jeg så synes du skulle gøre?

Jeg synes du skulle opsøge din forhandler hurtigst muligt inden din computer sprænger i luften ;-)
Avatar billede proximus86 Nybegynder
20. august 2002 - 20:13 #2
Hmm jeg ved det godt...! det er din cpu der bliver for varm... af din cpu at være er den for lille til at ha de varme grader..  min har det samme på 58-60º men det er en 1.53 ghz amd xp og den genstarter ikke så du skal ud og købe en ny blæser...! dete r det der er problemet.. derfor genstarter den nemlig for at den ikke skal brænde sammen !
Avatar billede proximus86 Nybegynder
20. august 2002 - 22:27 #3
Og det er rigtigt for jeg har hørt det før.. og det er osse normalt at den genstarter for at den ikke skal futte af...
Avatar billede claus_jac Nybegynder
02. september 2002 - 13:53 #4
Hvad er dit lydkort for et??????? Under støtter det også 3d-environmental audio og alle de andre ting som du kan sætte under audio!!!! der er en faq på cd'en hvor der står noget om det. Du skal sætte den til at emulere en lydchip! Jeg havde nemlig samme problem, med det var hverken grafikkort eller cpu, men derimod lydkortets understøttelse af diverse standarder!!

Håber det hjælper!
Claus
Avatar billede claus_jac Nybegynder
17. september 2002 - 12:49 #5
Hallo!!! Er der noget der har hjulpet?????
Avatar billede spirit-fighter Nybegynder
16. december 2002 - 20:39 #6
Mit warcraft køre fint det er fordi din com bliver for varm du skal have en bedre blæser i.