Avatar billede tekker Nybegynder
19. august 2002 - 22:14 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

findes der et program

hejsa

er der en der kan hjælpe mig jeg skal have nyt køkken og ville gerne tegne det selv findes der er program man kan gøre det med ger i 3D og det må gerne koste noget
Avatar billede michael-k Nybegynder
19. august 2002 - 22:19 #1
autocad kan http://usa.autodesk.com/adsk/section1/0,,331041-123112,00.html  det er lavet til sådan noget :)
3dsmax kan også men nok lidt mere besværligt da det ikke er desideret lavet til teknisk tegning  :)
Men autocad ville nok være et godt bud
Avatar billede master_orion Nybegynder
19. august 2002 - 22:19 #2
Hmm der er jo flere.. Der findes FX: 3D studio MAX, men det er nok lidt mere et tegneprogram/animations program.. men du kan helt sikkert lave et godt billede af dit køkken.
Et andet program er AutoCAD. Det er et program vi blev undervist lidt i på HTX, er ikke så frygtelig svær, men man skal skrive kommandoer til det!!! Men ellers rigtig godt.. Eventuelt Point5 kan også nævnes.. tør ikke sige om point5 skal ligges oveni AutoCAD.

men alt som alt er.. de er ret dyre de programmer..! Hvis du vil finde nogle gode men gratis, dog måske kun demo'er så prøv på www.ing.dk under software. De har ofte nogle gode programmer.. :)
Avatar billede tekker Nybegynder
19. august 2002 - 22:55 #3
tak for det prøver at kikke på det
Avatar billede michael-k Nybegynder
19. august 2002 - 23:17 #4
selv tak  håber du finder ud af :-)
Avatar billede michael-k Nybegynder
19. august 2002 - 23:18 #5
det
Avatar billede zerohero Nybegynder
20. august 2002 - 09:47 #6
Der er også 3D Studio Viz fra www.discreet.com
Avatar billede master_orion Nybegynder
20. august 2002 - 13:34 #7
Det også discreet som har lavet 3D max.. så de ligner nok hinanden på en eller anden måde.. :)
Avatar billede zerohero Nybegynder
20. august 2002 - 14:26 #8
Jamen gør det noget? 3D Studio Max er jo et dejligt let program at arbejde med, det samme må 3D Studio Viz jo også være :-))