Avatar billede jstar Nybegynder
19. august 2002 - 10:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Har du handlet hos Boo.com?

Vi er ved at lave et projekt om e-handel. Herunder købsoplevelse og framgangsmåde hos boo.com. De fleste stor sites har vi selv prøvet at handle hos. Men ikke Boo.com, så hvis du har handlet hos boo kunne vi godt tænke os at vide følgende.

Hvordan fungere selve ordre forløbet efter man havde aflagt en bestilling?

Hvilken emballage blev varerne sendt i og hvad var der i pakken?
Avatar billede john1 Juniormester
21. august 2002 - 15:26 #1
Beklager jeg nåede ikke at handle før de lukkede...men det kan jo være der er andre der har:-)
Avatar billede jstar Nybegynder
26. november 2002 - 17:55 #2
nå ikke