Avatar billede kiabil Nybegynder
18. august 2002 - 10:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvid ramme omkring billeder

Når jeg henter en gif eller jpg, danner der sig en hvid ramme omkring selve billedet.
Det ser ikke særlig godt ud, når jeg indsætter det i f.eks hjemmesiden.
Er der en metode, hvor man kan fjerne den hvide ramme, så kun selve billedet står tilbage?
Avatar billede lee Nybegynder
19. august 2002 - 09:33 #1
du kan tage magic Wand.
Indstille den med en feather på 0.
klikke på den hvide ramme.
Klippe...
Gå op under Selections - Invert (med du stadig har den tidligere selection selecteret) og kopier.
Paste as new image.
og din ramme er væk ;o)

/Lee
Avatar billede kiabil Nybegynder
29. august 2002 - 06:50 #2
Tak for svaret, det er ok.
Jette.