Avatar billede daca Nybegynder
17. august 2002 - 23:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Flash og html

Når jeg indsætter min flasfilm i en tabel. Bliver der en hvid kant under filmen på ca.5px.
Det er jeg træt af!!
Kan nogen sige mig hvordan jeg undgår det?

Her er lidt html:

<HTML>

<BODY>

<TABLE bgcolor="#ffffff" width="750px" BORDER="1"  bordercolor="#000000" CELLSPACING="0" CELLPADDING="0" >
<TR><TD><embed  width="750" height="125" src="../grafik/flash/1.swf">
</TD></TR>
</BODY>
</HTML>
Avatar billede syvon Nybegynder
17. august 2002 - 23:55 #1
prøv at fjerne bgcolor="#ffffff" i din table
Avatar billede daca Nybegynder
18. august 2002 - 09:26 #2
det gør ingen forskel
Avatar billede hoejrup Nybegynder
18. august 2002 - 09:32 #3
Du vælger publish settings i flash, og afkrydser html. Derefter åbner du html filen der oprettes sammen med swf filen, og kopiere intervallet fra <OBJECT>.... </OBJECT> ind i din tabel.

/per
Avatar billede daca Nybegynder
18. august 2002 - 11:49 #4
>>>hoejrup
mange tak.
hvis du laver et svar får du dine point.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
18. august 2002 - 21:18 #5
Velbekomme! Kan du ikke nøjes med at give 30 point, for det er faktisk et let spørgsmål.

/per
Avatar billede daca Nybegynder
19. august 2002 - 17:17 #6
>>>hoejrup
nu ikke så beskeden.
det var 60 p værd for mig...