Avatar billede nete Nybegynder
15. august 2002 - 23:13 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

billeder

jeg er gennem en søgning uforvaret blevet linket til de mest ulækre pornosider om incest.
hver gang jeg forsøgte at lukke et vindue poppede der et nyt op.
jeg mener at de billeder der vises lagres på computeren og nu vil jeg gerne vide hvor jeg finder dem så jeg kan delete dem inden min søn falder over dem.
TAK
Avatar billede easysoft_studios Nybegynder
15. august 2002 - 23:15 #1
Klik på Funktioner, og vælg Internetindstillinger. klik på Slet Filer
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
15. august 2002 - 23:15 #2
Du skal finde tempory internet files.

det er der alle billeder man ser på nettet bliver lagret.

c:/windows/tempory internet files/

hvis du bruger win98.

c:/documents and settings/DINBRUGER/local settings/tempory internet files
Avatar billede Slettet bruger
15. august 2002 - 23:15 #3
de billeder du tænker på bliver vist kaldt coocies og du kan fjerne selv i denne computer tilføj/fjern programmer eller du kan bruge "addaware"
Avatar billede bufferzone Praktikant
15. august 2002 - 23:16 #4
I din browser klikker du på

Funktioner - internetinstillinger, vælger faneblader generelt og trykker på følgende tre knapper

Slet cookies, slet filer og ryd oversigt

Så skulle cachen være rydet
Avatar billede Slettet bruger
15. august 2002 - 23:17 #5
har du snart prøvet dem
Avatar billede easysoft_studios Nybegynder
15. august 2002 - 23:18 #6
gizmo-gizmo >> tempory internet files er nogle cookies' ting...
Avatar billede thesurfer Nybegynder
15. august 2002 - 23:19 #7
jeg siger det samme som bufferzone..

men tilføjer: i slet filer, vælg da "al offline indhold" (eller hvad det nu hedder på dansk)..

/theSurfer.
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
16. august 2002 - 13:02 #8
easysoft_studios >> hvad mener du ?
Avatar billede nete Nybegynder
16. august 2002 - 13:36 #9
Tak til alle.
I er alle kommet med gode svar, så det er svært for mig at give point, men de går til bufferzone, som jeg syntes gav det klareste, konkrete svar