Avatar billede vandhunden Nybegynder
31. august 2000 - 12:41 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Billedkvallitet i 3dstudiomax

Når jeg gemmer outputtet fra en animation, som avi fil, så bliver farverne ikke så gode og der kommer småfejl i billedet... Kan jeg gemme i andre formater? - Eller kan jeg gøre noget så mine film bliver pænere?
Avatar billede i11uzion Nybegynder
31. august 2000 - 23:12 #1
Hvis du har købt 3D Studio MAX, og ikke bare downloadet en kriminel version, så skulle der være mulighed for at gemme i Mpeg og Quicktime formater, også...
Avatar billede bjering Nybegynder
01. september 2000 - 09:02 #2
Avi kan også gemmes pæne, det tager bare en masse tid at rendere billedet og det fylder meget

Når du skal gemme din avi fil, sig den skal rendere det uden at komprimere avi´en, derefter kan hdu bruge en shareware/freeware program til at lave avi´en om til eg. mpg eller divx..

Bo Bjering
Avatar billede vandhunden Nybegynder
01. september 2000 - 11:43 #3
--> bjering

Hvorhenne skal jeg fortælle den det?, jeg synes jeg har været de fleste menuer igennem...
Avatar billede bjering Nybegynder
01. september 2000 - 17:47 #4
når den er ved at være klar til at rendere, så popper den en boks op hvor man kan vælge hvilken komprasions program man vil bruge...

mener den default er Indeo video X.XX et eller andet

på den liste er der en der hedder noget med uncompressed avi.. vælg den.

MVH.

Bo Bjering
Avatar billede bjering Nybegynder
01. september 2000 - 17:48 #5
Undskyld stavefejlene :), jeg har lidt travt ..

MVH.

Bo Bjering