Avatar billede keldmariane Nybegynder
30. august 2000 - 20:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ændring af startindstilling for HP 930C

Jeg kan ikke finde ud af at fastlåse min printer til at starte i kladde indstilling, den går hele tiden tilbage til normaludskrivning ved fornyet opstart.
Avatar billede php Nybegynder
30. august 2000 - 20:46 #1
Prøv at downloade Control Center fra HP\'s hjemmeside, jeg ved ikke om der findes en Control-Center til BeOs, men til Windows finder der sådan et program HP har lavet, som kan løse problemet, hvis det ikke findes til BeOS smid en mail ind til dem, så har de nok en løsning, eller en nyesre driver til BeOS som løser problemet :)
Avatar billede keldmariane Nybegynder
13. oktober 2000 - 13:53 #2
Jeg har opserveret at når man går via start,instillinger, printere og der ændre instillingerne forbliver de standard opstart- instillinger. Tak for hjælpen, Keld