Avatar billede sascha Nybegynder
07. august 2002 - 09:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Bliver logget af !!!!

Hej
Når jeg starter Eksperten.dk logger jeg automatisk på men hvis jeg vil ind og se på et spørgsmål bliver jeg logget af !!!!!
Hva' sker der ??
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2002 - 09:29 #1
Havde et lignende problem der hjemme, jeg slettede "kage" her fra, og så virkede det igen
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2002 - 09:29 #2
kagen even
Avatar billede bankehytten Nybegynder
07. august 2002 - 09:39 #3
Jeg havde samme problem det viste sig at det var fordi min firwall var sat op til at ingen kunne se cokkie det har jeg nu lavet om på og har igen problemer med at forblive logget på experten.
Hvis du har ie 6 kunne det mårske være fordi din sikkerhed omkring cokkie er for høj.
Avatar billede sascha Nybegynder
07. august 2002 - 12:12 #4
JEPS, LAVEDE NOGLE ÆNDRINGEN I MIN FIREWALL OG DET SER UD TIL AT HOLDE. TAKKER
Avatar billede sascha Nybegynder
07. august 2002 - 12:13 #5
et svar fra bankehytten
Avatar billede fcs Novice
07. august 2002 - 17:55 #6
Husk at lukke spørgsmålet ;-)
Avatar billede bankehytten Nybegynder
07. august 2002 - 20:14 #7
glæder mig at jeg kunne hjælpe :-)