Avatar billede sazon Nybegynder
07. august 2002 - 07:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

CS Model tutorial ??!

Hey jeg kunne godt tænke mig en CS Model tutorial helst på dansk jeg har installeret CS model importer men jeg er total newbie til 3ds-max så jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan man trækker/bevæger hans arme fx jeg kan godt finde ud af det i 3ds-maya som vi har på min skole men bare ikke i denne her version
:(  (3ds-max R3 )
Avatar billede zerohero Nybegynder
07. august 2002 - 11:27 #1
Hmmm... findes der ikke en tutorial med til din CS model importer (går ud fra at det er en plug-in til 3D Studio Max). Hvor har du downloadet den fra?
Avatar billede sazon Nybegynder
07. august 2002 - 11:42 #2
Avatar billede sazon Nybegynder
07. august 2002 - 11:43 #3
Quote: Hmmm... findes der ikke en tutorial med til din CS model importer

Nej men det kunne jo være der var en der kunne hjælpe mig det eneste jeg skal ha' hjælp til er jo at lære at "forme" ting ligesom man kan forme firkanter osv..
trække i dem .. uknow... men jeg er nybegynder til 3ds-max og jeg kan ikke finde det tool :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
07. august 2002 - 14:50 #4
prøv at kigge her http://www.3dmaxer.dk/tutorial.asp?ak=0  de har nogle gode begynder tutorial  samt box modellering tuts som måske er det du søger ??
Avatar billede michael-k Nybegynder
07. august 2002 - 14:55 #5
Avatar billede zerohero Nybegynder
07. august 2002 - 20:24 #6
OK - Du ved altså ingenting omkring 3D Studio Max... Jeg troede du ville vide hvordan man importerede/eksportedere CS Modeller!!! Kig engang på www.3dcafe.com her findes nogle rigtig gode tutorials...

Held og Lykke

ZeroHero

(NB: Du bør væbne dig med tålmodighed når du går i krig med tutorials)