Avatar billede j30 Nybegynder
02. august 2002 - 12:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Opdater fra outlook til en hjenmmeside-??

Jeg skal have mit system til at kunne oploade eller sende en nyhed eller en side fra outlook til en side på nettet. Kan det lade sig gøre, findes der programer til noget sådan. Hvis det ikke kan lade sig gøre kan man så lave en side på en webside hvar man kan lave/indtaste nyheder og billeder som så automatisk bliver opdateret. Eks min chef har en nyhed om at der er reception på lørdag kl 14.00, det vil han gerne have lagt ud under en specielt punkt på websteder hvor de ansatte kigger. Måske med et link på siden.
Er det senarie noget som kan lade sig gøre ??
hilsen john
Avatar billede dmdisco Nybegynder
02. august 2002 - 12:50 #1
ja mht om det kan lade sig gøre at lave/indtaste nyheder på websiden
dette gøres ved at bruge php/mysql el aps/access
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. august 2002 - 13:33 #2
Dette har vist intet med kategorien "eksperten/forslag" at gøre...
Avatar billede dmdisco Nybegynder
02. august 2002 - 13:38 #3
øhh det har du s.. da ret havde ikke engang set det
det skal nok mere over i programmering/
Avatar billede j30 Nybegynder
26. november 2002 - 08:42 #4
ok