Avatar billede Slettet bruger
02. august 2002 - 12:43 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Browser til maxsize

Hej eksperter...

Jeg ville høre om der var nogen der kunne svare mig på hvordan man sætter sin browser til at ALTID åbne links i fuldskærm (max size)

mvh.
Questis.dk
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2002 - 15:28 #1
lukker da bare igen &:-)
Avatar billede xiii Nybegynder
04. august 2002 - 16:32 #2
Jeg har ellers et svar til dig, men det må du også selv om... (et godt råd: lad være med at lukke et spørgsmål for hurtigt!!)

xiii
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2002 - 18:03 #3
jeg lutter ører og opretter da gerne et spm. med point til dig hvis du kan svare på dette
Avatar billede xiii Nybegynder
05. august 2002 - 00:07 #4
http://www.windows-help.net/windows98/ie50-16.shtml

Du skal gøre som beskrevet i ovenstående link, dernæst skal du åbne en browser og trække den til den ønskede størrelse (du skal ikke trykke på maksimér!). Når det er gjort lukker du browseren og genstarter. Efter genstarten åbner du browseren igen (og så vil du sikkert bemærke at den åbner i den størrelse du lavede tidligere, det er så den størrelse dine links bliver åbnet i for fremtiden!), og så maksimerer du den, og lukker den. Nu når du åbner den vil den huske at den skal åbne sig maksimeret.

xiii
Avatar billede xiii Nybegynder
07. august 2002 - 11:39 #5
Kunne du bruge det til noget ??
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2002 - 12:28 #6
hov sorry. havde helt glæemt dig igen &:-D opretter lige lidt point til dig &:-)
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2002 - 12:29 #7