Avatar billede spike. Nybegynder
31. juli 2002 - 22:36 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Dating.dk elementer i eksperten..he

he, hvad jeg mener er, at hvis nu når man kigger i et langt sp. så er der ens navn etc. ude i venstre sammen med om det var en kommen tar eller svar, og om det var accepteret.

Jeg syntes at man skulle kunne uploade sit billede (max size bla, max størrelse bla) men inden det kom op, skulle det lige checkes af en admin, så der ikke var abuse etc.

Så kunne det lille billede være der ved ens navn...

syntes jeg...
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2002 - 22:37 #1
Mjae...så kunne vi ved spørgsmål med 10 forskellige brugere hente 10 billeder?? Nah...spild af tid og båndbredde.
Avatar billede spike. Nybegynder
31. juli 2002 - 22:39 #2
så kunne man aktivere det i sin profil så det kun var dem der ville se billeder der kunne
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2002 - 22:39 #3
Det vil da se grimt ud, så hellere have det inde i profilen
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2002 - 22:40 #4
altså på sit minisite
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. juli 2002 - 22:40 #5
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. juli 2002 - 22:41 #6
westhi> det er blevet foreslået :)
Avatar billede spike. Nybegynder
31. juli 2002 - 22:44 #7
jeg ved godt nogle af de meget unge der ude ikke gidder have deres billede liggende, men hey, det skal da ikke afholde os andre ;)
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2002 - 22:46 #8
Ja det kan jeg se..
Var på ferie det dette geniale forslag kom på banen
Avatar billede zarthax Nybegynder
31. juli 2002 - 22:52 #9
...Lader da vist til at Admins efterhånden har en grund til at tage forslaget seriøst med alle de positive tilbagemeldinger der er kommet på forslaget :)

Nu mangler der blot en der mestrer det skrevne ord, som sender dem en hyggelig mail med en venlig og sober anmodning om opfølgning på forslaget :)
Avatar billede zarthax Nybegynder
31. juli 2002 - 22:55 #10
-->spike
Hvis du kigger lidt på den omtalte "navne-kolonne" her til venstre, vil du bemærke at der står en pæn portion info i den. Forestil dig dens udseende når der presses et fancy navn med fede typer og et billede ind på samme plads..... Du risikerer at det bliver alt for rodet... :-/

Men jeg synes selvsagt at idéen er god, dog er mit forslag lidt anderledes, men i bund og grund det samme :)

/mandator/